۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۲۶

معاون وزیر آموزش و پرورش:

تفکیک دانش‌آموزان نخبه از دیگران اشتباه است

تفکیک دانش‌آموزان نخبه از دیگران اشتباه است

بجنورد- معاون وزیر آموزش و پرورش با انتقاد از تفکیک دانش آموزان نخبه از دیگر افراد، گفت: نباید فضا را بین کودکان رقابتی کرد زیرا موفقیت با همکاری و همراهی جمعی به دست خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضوان حکیم زاده ظهر یک شنبه در دیدار مسئولان آموزش و پرورش خراسان شمالی که در سالن جنت بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: هر استان و شهرستان شرایط متفاوتی را از لحاظ آموزشی دارد لذا مسئولان شهری و استانی باید راهکارهای متناسب با شرایط خود را به وزارت آموزش و پرورش اعلام کنند.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: خراسان شمالی در جذب کودکان به پیش دبستانی جزو استان‌های برتر بوده است که این موفقیت به خاطر برنامه ریزی از پایتخت کشور نبوده و مستقیماً به خاطر عملکرد مسئولان استانی می‌باشد.

وی افزود: این استان در جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل نیز موفق بوده و باید راهکارهای این موفقیت به دیگر استان‌ها ارائه شود.

حکیم زاده با اشاره به مشکلات آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: پیگیر مشکلات و کاستی‌های این استان هستیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: نباید آموزش مقطع ابتدایی صرفاً به عده‌ای خاص محول شود زیرا تمام مسئولان کشور در خصوص این کودکان مسئول هستند.

وی افزود: تجارب جهانی نشان می‌دهد هر چه سرمایه گذاری روی کودکان در مقاطع دبستانی و پیش دبستانی بیشتر شود، موفقیت آینده کشور افزوده خواهد شد.

حکیم زاده با انتقاد از تفکیک دانش آموزان نخبه از دیگر افراد بیان کرد: نباید فضا را بین کودکان رقابتی کرد زیرا موفقیت با همکاری و همراهی جمعی به دست خواهد آمد.

معاون وزیر آموزش و پرورش در انتها گفت: آموزش و پرورش به دنبال برنامه ریزی برای دوران پسا کرونا است تا آموزش‌ها با ترکیبی از حضوری و مجازی انجام شود.

کد خبر 5260737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha