۳۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۴۶

ترافیک سنگین در سه محور مواصلاتی کشور

ترافیک سنگین در سه محور مواصلاتی کشور

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در سه محور مواصلاتی در کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد: ترافیک در محور کرج - چالوس محدوده بیلقان سنگین است.

همچنین تردد در محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

همچنین بر اساس اعلام این مرکز ترافیک در آزادراه کرج - قزوین محدوده نظرآباد و در آزادراه تهران - قم محدوده عوارضی سنگین گزارش شده است.

کد خبر 5263323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • Aseman DE ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
      0 0
      باسلام با اعلام تعطیلی شش روزه در تهران اما برخی ازشرکت ها تعطیل تشده اند از جمله شرکت صنایع دفاع بااینکه این شرکت زیرمجlوعه پلیس نیست خواهشمنداست رسیدگی کنید
    • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
      0 0
      چطور دوربزنن و برگردن دستور پلیس و ستاد چی شد حداقل پنچر کنید تا بیشتر نشن یا گواهینامه ها رو سوراخ کنین و همیشه گواهینامه سوراخدار بدین بهشون جان مردن را با این سفرها به خطر انداختن
    • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
      0 0
      شما که توان و اراده اینکار را ندارید چرا اعلام می کنید خروج و ورود پلاک های بومی از شهرهای قرمز ونارنجی ممنوع است وهم جریمه می شوند وهم وسیله نقلیه برگشت دا ده می شود ویک عده انسان ساده رعایت می کنند ویک عده زیادی هم پشیزی برای حرف مسئولین ارزش قائل نیستند چون همه یک مشت چوپان دروغگو هستند.
    • ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      1 0
      کلا ما ایرانیها همیشه میخواهیم با دورزدن قوانین بگیم ما هم بلدیم.... !!!! ادم میمونه چی بگیم وقتی بگیم نرید مسافرت می ریم بگیم نرید مهمانی اما باز میریم ..... واقعا لطفا توی این وضعیت باید به فکر سلامتی هم باشیم .... نه اینکه از روی خودخواهی و چند ساعتی خوش باشیم اطرافیان را به خطر بیاندازیم ..