۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۴۹

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند:

هفدهمین خانه هلال شهرستان بیرجند افتتاح شد

هفدهمین خانه هلال شهرستان بیرجند افتتاح شد

بیرجند- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند گفت: هفدهمین خانه هلال شهرستان بیرجند در روستای سنگ آباد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین ذاکریان پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه مراسم افتتاح خانه هلال روستای سنگ آباد شهرستان بیرجند اظهار داشت: یکی از برنامه راهبردی هلال احمر خراسان جنوبی، توسعه خانه‌های هلال و مدیریت بحران روستایی و شهری است.

وی افزود: با توجه به وضعیت و شرایط حادثه خیزی استان و همچنین نقش مؤثر خانه‌های هلال در افزایش تاب آوری، راه اندازی و تقویت خانه‌های هلال در محلات شهری و روستایی و به ویژه در مراکز دهستان‌ها یک ضرورت انکارناپذیر است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند با بیان اینکه هفدهمین خانه هلال شهرستان بیرجند با مشارکت دهیاری روستای سنگ آباد تجهیز و راه اندازی شد، گفت: خانه‌های هلال تمامی خدمات شعب جمعیت هلال احمر را در سطح روستاها به مردم ارائه می‌دهد.

وی جذب و آموزش را از مؤلفه‌های هدف گذاری شده در پروتکل خانه‌های هلال عنوان کرد و گفت: خانه‌های هلال مناسب‌ترین روش برای توانمندسازی ساکنان مناطق روستایی است و این مهم باید به صورت جدی پیگیری شود.

ذاکریان ادامه داد: حمایت درمانی از بیماران نیازمند، جمع آوری کمک‌های مردمی و توزیع بسته‌های غذایی بین نیازمندان و ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی را از جمله اقدامات خانه‌های هلال است.

کد خبر 5266092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha