۵ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۵۵

رضازاده در تذکر شفاهی:

سازمان برنامه هنوز بودجه استان‌ها را تخصیص نداده است

سازمان برنامه هنوز بودجه استان‌ها را تخصیص نداده است

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:سازمان برنامه و بودجه پس از گذشت ۵ ماه از تصویب بودجه سال ۱۴۰۰ هنوز منابعی را به استان‌ها اختصاص نداده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی( ۵ مردادماه) یعقوب رضا زاده در تذکر شفاهی خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: هر چه سریعتر نسبت به اجرای لایحه رتبه‌بندی معلمین و تعیین تکلیف استخدام نهضتی‌ها و مربیان قبل از سال ۱۳۹۲ و پس از آن اقدام کنید. همچنین وزیر دفاع باید نسبت به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اقدام فوری کند.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر نیرو نیز گفت: خاموشی ها و قطعی برق موجب تعطیلی کارخانجات و افزایش جرائم شده است که نسبت به این موضوع باید ورود کنیم. همچنین وزیر صمت باید در خصوص افزایش قیمت و کمبود سیمان، آهن و نان و مواد غذایی تدبیری بیاندیشد زیرا این کشور متعلق به همه مردم است و به عده‌ای خاص و مفت‌خور تعلق ندارد.

وی در ادامه خطاب به وزیر بهداشت و درمان گفت: با تعطیلی مغازه‌ها و پاساژها و جرائم صوری راهور در جاده‌ها نمی‌توان با کرونا مقابله کرد؛ پول و اعتبار باید از صندوق توسعه ملی و سایر منابع بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام در خصوص پوشش واکسن سراسری مردم اختصاص یابد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: سازمان برنامه و بودجه پس از گذشت ۵ ماه از تصویب بودجه سال ۱۴۰۰ هنوز منابعی را به استان‌ها اختصاص نداده است در حالی که از نظر منابع نفتی و گازی بالاترین رتبه دنیا را داریم اما متأسفانه قیر برای آسفالت راه‌های روستایی واگذار نشده است.

کد خبر 5266963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha