۱۷ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۰۲

رئیس اداره صمت اردستان خبر داد؛

افزایش ۳۰ درصدی قیمت نان در اردستان/جریمه ۲ واحد متخلف

افزایش ۳۰ درصدی قیمت نان در اردستان/جریمه ۲ واحد متخلف

اردستان-رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان گفت: افزایش قیمت ۳۰ درصدی نان در اردستان از چند روز گذشته اعمال شده است.

محمد رضا باقری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: قیمت انواع نان در نانوایی‌های یارانه‌ای و نیمه یارانه‌ای شهرستان اردستان ۲۸ تا ۳۰ درصد افزایش یافت.

وی افزود: افزایش نرخ نان از امروز چهارشنبه ۱۳ مردادماه در تمامی نانوایی‌های اردستان قابل اعمال است.

باقری خاطرنشان کرد: افزایش قیمت نان با توجه به مصوبه کارگروه آرد و نان استان اصفهان و با توجه به افزایش حامل‌های انرژی، دستمزد کارگران و هزینه‌های جاری بوده که برای نانوایی‌های شهرستان مصوب و به آنها ابلاغ شده است.

رئیس اداره صمت اردستان با بیان اینکه تعداد ۸۶ واحد نانوایی در سطح شهرستان مشغول به کار هستند، تصریح کرد: ماهانه ۱۰ هزار و ۵۰۰ کیسه آرد ۴۰ کیلویی بین نانوایان اردستانی تقسیم می‌شود.

وی در خصوص تخلفات نانوایان، تاکید کرد: نانوایان که چندین مورد تخلف انجام داده و اقدام به کم فروشی، گران فروشی و عرضه نان بی‌کیفیت کنند با ارائه شکایات و پیگیری دستگاه نظارتی با کاهش و قطع سهمیه آرد، جریمه نقدی و یا پلمب مواجه می‌شوند.

تحویل نان بی کیفیت به مردم قابل قبول نیست

باقری با بیان اینکه روز گذشته با توجه به افزایش قیمت نان به شکل سرزده از ۱۲ واحد نانوایی سطح شهر اردستان بازدید کردیم، ابراز داشت: از نزدیک وضعیت نانوایی‌های سطح شهر ازجمله چگونگی پخت نان، قیمت، ساعات پخت، رعایت بهداشت و کیفیت آرد و نان نانوایی‌ها را جویا شدیم.

وی تصریح کرد: پرونده دو واحد به دلیل تخلف کم فروشی و عدم درج قیمت به ارزش ۲۰ میلیون ریال تنظیم و برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت اردستان خاطرنشان کرد: تحویل نان بی کیفیت به مردم قابل قبول نیست و همه نانوایی‌ها که از اقشار زحمتکش جامعه هستند نیز می‌بایست در قبال این موضوع مسئول و پاسخگو باشند.

کد خبر 5273538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha