۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۵۵

استاندار البرز خبر داد؛

۵۰۰ دانش آموز البرزی رتبه زیر ۳۰۰۰ کنکور را کسب کردند

۵۰۰ دانش آموز البرزی رتبه زیر ۳۰۰۰ کنکور را کسب کردند

کرج - استاندار البرز گفت: بیش از ۵۰۰ دانش‌آموز این استان رتبه‌های زیر ۳ هزار کنکور را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله شهبازی بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور سراسری و المپیاد جهانی ریاضی البرز که در اداره کل آموزش و پرورش این استان برگزار شد، با اشاره به اینکه همواره و به صورت مستمر در این سالن جلسات شورای آموزش و پرورش حضور داشتم، اظهار کرد: بر این اساس با حساسیت ویژه‌ای برنامه‌ها و اهداف آموزش و پرورش استان را دنبال کرده‌ام، چراکه ایمان دارم آینده سازان کشور از این نهاد مقدس رشد و شکوفایی خواهند داشت.

وی ادامه داد: رشد بسترهای آموزشی و پرورشی استان یکی از اهداف کلان ما بود و در این راستا تمامی پیگیری‌ها و اقدامات لازم را با تمام قوای استان بسیج کردیم و با نتایج بسیار خوبی نیز مواجه شدیم.

استاندار البرز بیان کرد: امروز نتیجه ۳ سال اقدام و برنامه‌ریزی در جهت رشد شاخص‌های علمی استان را مشاهده می‌کنیم و این دستاورد بزرگ جای بسی خرسندی دارد.

وی افزود: ۴ نفر از دانش آموزان البرزی رتبه‌های تک رقمی در کنکور امسال را کسب کرده‌اند و در مجموع به نمایندگی از بیش از ۵۰۰ نفر دانش‌آموزی که رتبه‌های زیر ۳ هزار دارند در این نشست مورد تجلیل قرار گرفتند.

شهبازی تصریح کرد: این دانش آموزان نماد علمی از نوجوانان مستعد البرزی در مسیر توسعه استان هستند.

وی گفت: نگاه عالمانه‌ای که در آموزش و پرورش استان و توجهی که از سوی سایر دستگاه‌ها به سمت این نهاد معطوف شد، چنین ثمره ارزشمندی را داشت.

استاندار البرز متذکر شد: از خانواده‌های این عزیزان ارزشمند نیز نهایت قدردانی را دارم.

کد خبر 5279237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha