۲۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۵۱

معاون استاندار تهران:

۲۵ شهردار طی روزهای آینده در استان تهران انتخاب می شوند

 ۲۵ شهردار طی روزهای  آینده در استان تهران انتخاب می شوند

تهران- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به اینکه از ۴۶ شهرداری استان ۱۶ شهردار انتخاب شده و مابقی سرپرست هستند گفت: ۲۵ شهردار طی روزهای آینده در استان انتخاب می شوند.

عبدالرضا چراغعلی پیش از ظهر شنبه در حاشیه بازدید از خبرگزاری مهر، از انتخاب ۲۵ شهردار طی روزهای آینده در استان تهران خبر داد و اظهار داشت: از ۴۶ شهرداری استان تهران ۱۶ شهردار انتخاب شده و مابقی سرپرست هستند.

چراغعلی با اشاره به اینکه اقدامات مناسبی جهت ایجاد پروژه‌های عمرانی در استان تهران صورت گرفته است گفت: از اصحاب رسانه می‌خواهیم نسبت به موضوع امید آفرینی و ایجاد روحیه در مردم فعالیت کنند و با بازتاب اخبار فعالیت‌ها و خدمات صورت گرفته مردم را امیدوار نمایند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران عنوان داشت: رسانه‌ها در امیدآفرینی برای جامعه نقش مضاعفی دارند و بر همین اساس باید خبرنگاران و اصحاب رسانه اقدامات دستگاه‌ها را موشکافانه و دقیق رصد کرده و به اطلاع مردم برسانند.

وی افزود: استفاده از ظرفیت افراد توانمند در حوزه‌های خبر رسانی امیدواری را در مردم ایجاد می‌کند و پیوند اجتماعی مردم و مسئولین را تحکیم خواهد کرد، لذا ضرورت دارد که در زمینه شناسایی بحران و همچنین تزریق امیدبخشی به جامعه فعالیت‌هایی صورت گیرد تا فاصله مردم و دستگاه‌ها کم شود.

کد خبر 5280848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha