۲۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۲۳

عباسپور مطرح کرد؛

جزئیات جلسه کمیسیون صنایع مجلس/ نشست با «فاطمی‌امین» ادامه دارد

جزئیات جلسه کمیسیون صنایع مجلس/ نشست با «فاطمی‌امین» ادامه دارد

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس گفت: نمایندگان سوالاتی را درباره وضعیت خودرو و فولاد از وزیر پیشنهادی صمت پرسیدند و لازم است جلسه کارشناسی دیگری برای بررسی برنامه‌های این وزارتخانه برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله عباس پور در حاشیه جلسه صبح امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس با سیدرضا فاطمی امین، گفت: جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت صمت برگزار شد و برنامه ها و سوابق وزیر پیشنهادی صمت مورد بحث و ارزیابی قرار گرفت.

وی بیان کرد: فاطمی امین ابتدا توضیحاتی درباره سوابق اجرایی، تحصیلات و برنامه های خود به صورت مکتوب به نمایندگان ارائه داد و در ادامه به صورت شفاهی هم توضیحاتی در این باره مطرح کرد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تأکید کرد: وزارت صمت، وزرتخانه بسیار بزرگی است و ۴۲ درصد GDP کشور امروز در حوزه صنعت، معدن و تجارت وجود دارد و همچنین کشور مسائل و چالش های زیادی در زمینه تنظیم بازار، قیمت فولاد و سیمان و همچنین وضعیت خودرو دارد که نمایندگان سوالات چالشی زیادی در این باره از وزیر پیشنهادی صمت پرسیدند و وی پاسخ هایی را به نمایندگان ارائه کرد.

عباس پور تصریح کرد: مسائل وزارت صمت بسیار زیاد است و ما به این نتیجه رسیدیم که با برگزاری یک جلسه دو ساعته نمی توان به صورت تخصصی مسائل این وزارتخانه را با وزیر پیشنهادی صمت مورد ارزیابی قرار داد و قرار بر این شد که در جلسه دیگری به صورت تخصصی برنامه های وزیر پیشنهادی صمت مورد بحث و ارزیابی در کمیسیون صنایع مجلس قرار گیرد.

کد خبر 5280908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha