۲۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۳۸

مدیر کل بهزیستی استان زنجان:

مراکز بهزیستی زنجان آماده دریافت احسان ماه محرم هستند

مراکز بهزیستی زنجان آماده دریافت احسان ماه محرم هستند

زنجان-مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: بهزیستی برای جذب نذورات، هدایای نقدی و غیرنقدی خیرین و اهدای نذری در ماه محرم آماده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد محمدی قیداری تصریح کرد: همه مراکز بهزیستی در سطح استان آماده دریافت نذورات و احسان مردم عزادار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و توزیع بین نیازمندان در سریع‌ترین زمان ممکن هستند.

وی با اشاره به فضای معنوی این ایام و تاسی از سیره حضرت امام حسین (ع) افزود: ماه محرم برکات زیادی برای مددجویان تحت پوشش دارد و در این ایام که مردم به خاطر بیماری کرونا با شرایط سختی زندگی می‌کنند تلاش شود در حد مقدور نذورات و کمک‌های خیرین و مردم عزادار به دست قشر محروم هم برسد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان ضمن تقدیر از خیرین و شرکای اجتماعی بهزیستی به دلیل حضور مستمر جهت رفع مشکلات مددجویان بیان کرد: در ماه محرم سال گذشته مبلغ ۱۴ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیر نقدی در مراکز دولتی و غیردولتی جمع آوری گردید.

محمدی قیداری با بیان اینکه ۳۵۰ خیر به طور دائم با بهزیستی استان همکاری دارند و ۳۷۰ خانواده تحت پوشش را حمایت می‌کنند، یادآور شد: اگر خیرین تمایل داشته باشند می‌توانند با مراجعه به مراکز بهزیستی به عنوان حامی کودک، حمایت و کمک مالی ماهانه کودکان نیازمند تحت پوشش بهزیستی را از نظر تحصیلی و معیشتی به عهده بگیرند.

وی تاکید کرد: خیرین زنجانی می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ نزد بانک مرکزی مشارکت‌های نردمی بهزیستی استان و یا به شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸ واریز کنند تا در اختیار خانوارهای تحت پوشش قرار بگیرد.

کد خبر 5281707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha