۲۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۴۰

معاون تبلیغات اسلامی خراسان رضوی خبرداد؛

نذر سلامتیِ هیئت‌های مذهبی مشهد

نذر سلامتیِ هیئت‌های مذهبی مشهد

مشهد ـ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: پنج هزار ماسک، پنج هزار آب معدنی و پنج هزار آبمیوه طبیعی از محل نذورات هیئت های مذهبی مشهد تهیه و در بیمارستان‌های کرونایی مشهد توزیع شد.

حجت‌الاسلام مرتضی همتی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از نذر هیئات مذهبی مشهد برای بیماران کرونایی خبر داد و اظهار کرد: در راستای کمک هیئت‌های مذهبی به بیماران کرونایی، نذورات هیئت‌ها به سمت نذر برای بیماران کرونایی و کادر درمان هدایت شد.

وی ادامه داد: با همراهی شورای هیئت‌های مذهبی استان، به هیئات مذهبی اطلاع‌رسانی شد که برای بیماران کرونایی و کادر درمانی که تعدادشان بیشتر شده، اقدامی انجام شود که در مرحله اول، امروز یکشنبه، پنج هزار ماسک، پنج هزار آب معدنی و پنج هزار آب میوه طبیعی تهیه و توزیع شد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به مشارکت خوب هیئت‌های مذهبی در این اقدام حمایتی، اضافه کرد: در این مرحله ماسک‌ها و آبمیوه‌های تهیه شده در اختیار پنج بیمارستان امام رضا (ع)، شریعتی، قائم، ارتش و بنت‌الهدی قرار گرفت که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این کار در روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر آن، به مناسبت ایام عزای سید و سالار شهیدان، سربندهایی با عنوان «نسل به نسل در پناهت هستیم» تهیه و به پرستاران، کادر درمان و بیماران درگیر با ویروس کرونا اهدا شد.

وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا هیئت‌های مذهبی در مناسبت‌ها و در قالب‌های مختلف، علاوه بر صرف نذورات خود در حمایت و کمک به کادر درمانی، در اقدامات میدانی نیز پای کار سلامت جامعه بودند و این کار را وظیفه اخلاقی و اعتقادی خود می‌دانند.

کد خبر 5282014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha