۲۶ مرداد ۱۴۰۰، ۹:۱۹

جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا گیلان:

۲۰ هزار خودرو از جاده‌های گیلان برگشت داده شدند

۲۰ هزار خودرو از جاده‌های گیلان برگشت داده شدند

رشت- جانشین رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونا گیلان گفت: با وجود اطلاع رسانی‌های زیاد مردم به هشدارها توجه نکردند و تاکنون حدود ۲۰ هزار خودرو را به مبدا برگشت دادیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود قاسم نژاد شامگاه دوشنبه در گفتگو با بخش خبر شبکه باران با اشاره به اینکه بنا بر تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا ورودی استان‌ها بسته شده است، اظهار کرد: تردد بین استانی برای خودروها از تاریخ ۲۵ مرداد تا ۵ شهریور ممنوع است.

جانشین رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونا گیلان با بیان اینکه نیروی انتظامی از روز یکشنبه ورودی‌های استان را مسدود کرد، افزود: مأموران نیروی انتظامی ناچار شدند بسیاری از خودروهایی که در جاده بودند را برگردانند.

وی با اشاره به اینکه حجم خودروها در جاده‌های گیلان بالا بوده و در رودبار ۶ کیلومتر ترافیک ماشین وجود داشت، اضافه کرد: متأسفانه با وجود اطلاع رسانی‌های زیاد مردم به هشدارها توجه نکردند و تاکنون حدود ۲۰ هزار خودرو را به مبدا برگشت دادیم.

قاسم نژاد با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک در جاده‌های استان نسبت به روزهای قبل روان است، تصریح کرد: اگرچه هنوز برخی جاده‌ها ترافیک دارد اما مشخص است که مردم پیام مربوطه را دریافت کرده و حجم ترافیک کاهش یافته است.

جانشین رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونا گیلان با اشاره به خستگی کادر درمان و پر شدن ظرفیت بیمارستان‌های استان، گفت: از مردم درخواست داریم که به توصیه‌های ستاد مقابله با کرونا مبنی بر عدم تردد و مسافرت توجه داشته باشند.

قاسم‌نژاد با تاکید بر اینکه تعطیلات پیش رو به جهت قطع زنجیره کرونا اعمال شده است، اظهار کرد: اگر مردم به این هشدارها توجه نکنند و مسافرت‌ها تداوم داشته باشد شرایط بدتری را پیش رو خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ از تاریخ ۲۵ تا ۳۰ مرداد تعطیل خواهند بود، بیان کرد: فرمانداران در شهرستان‌ها بر روند این تعطیلی‌ها نظارت می‌کنند و تاکنون اصناف همکاری خوبی با ما داشتند.

کد خبر 5283131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      0 0
      یعنی نجات جان حداقل چهل هزار نفر
    • AE ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      1 0
      نوش دارو بعداز مرگ سهراب!!؟ جوابگوی اینهمه مرگ و میر در اثر کرونا کیست؟
    • زهراراستروان IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      0 0
      محدودیت تردد نباید به معنی قطع رفت و آمد بین شهرها باشد بعضی ها همسرشان در استان غریب باردار است و شرایط خاص دارند آن وقت مجبور می شوند از اتوبوس استفاده کنند چرا فکر همه چیز را نمی کنید؟ اگر در را ببندید بعضی ها مجبورند از پنجره بیایند و این مشکلات را بیشتر می کند راه بهتر بیابید