۳۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۱۱

حاتمی در مخالفت با وزیر پیشنهادی ارتباطات:

برنامه «زارع‌پور» برای برخورد با پلتفرم‌های متخلف خارجی مشخص نیست

برنامه «زارع‌پور» برای برخورد با پلتفرم‌های متخلف خارجی مشخص نیست

نماینده مردم کلیبر گفت: برنامه‌های وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات برای برخورد با پلتفرم‌های متخلف خارجی مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه جلسه علنی نوبت عصر روز شنبه ۳۰ مرداد و در جریان بررسی رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات حسین حاتمی نماینده مردم کلیبر در مخالفت با وزیر پیشنهادی، گفت: در حالی که فضای مجازی به بخشی از زندگی مردم تبدیل شده، وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات اعتقادی به پلتفرم‌های موجود ندارد و در شبکه‌های اجتماعی نیز حضور ندارد.

وی ادامه داد: برنامه‌های زارع پور پژوهشی و کلی است و وی از فضای واقعی کسب و کار در فضای مجازی اطلاعی ندارد.

نماینده مردم کلیبر در مجلس، برنامه های زارع پور را کیفی خواند و گفت: وزیر پیشنهادی ارتباطات برنامه‌ای برای حل مشکلات جاری کارکنان این وزارتخانه و همچنین کارکنان مخابرات روستایی ارائه نداده است.

حاتمی، خطاب به زارع پور گفت: نگاه شما به وزارتخانه نرم‌افزاری است، نگاه توسعه‌ای به زیرساخت‌های این وزارتخانه ندارید، جایگاه دفاتر پیشخوان در برنامه‌های شما چیست.

نماینده مردم کلیبر در مجلس ادامه داد: تصمیم‌گیری در حوزه ICT در برنامه وزیر پیشنهادی مسکوت است چه برنامه‌ای برای رفع این ابهامات دارید. برنامه‌های زارع‌پور در حوزه اقتصاد دیجیتال تشریح نشده، اقتصاد دیجیتال در کدام پلتفرم مورد نظر اجرایی می‌شود.

حاتمی همچنین تصریح کرد: برنامه‌های آقای زارع‌پور در ارتباط با پلتفرم‌های متخلف خارجی مشخص نیست.

کد خبر 5285647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha