۳۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۱۳

سرپرست شبکه بهداشت و درمان پاوه:

مراسم ختم یکی از عوامل افزایش مبتلایان به کرونا در پاوه است

مراسم ختم یکی از عوامل افزایش مبتلایان به کرونا در پاوه است

کرمانشاه- سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه گفت: مراسم ختم یکی از عوامل افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان است.

فاروق سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تا اوایل تعطیلات اعمال شده روند شیوع ویروس کرونا در شهرستان پاوه ثابت و تا حدودی به سمت شرایط نرمال‌تر میل می‌کرد، اما در این ایام عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه شرکت در چند مراسم فاتحه‌خوانی روند ابتلاء به ویروس کرونا را مجدداً صعودی کرد.

وی افزود: هم اکنون ۵۲ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان قدس شهر پاوه بستری هستند و کادر درمان به صورت شبانه‌روزی و با روحیه‌ای جهادی و ایثارگرانه مشغول خدمات رسانی به این بیماران است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه گفت: کادر بهداشت و واکسیناسیون بدون تعطیلات و به صورت ۲ شیفت مشغول خدمات رسانی و انجام واکسیناسیون بوده و این شهرستان از نظر تزریق واکسن کرونا جز شهرستان‌های پیشرو در اورامانات و استان کرمانشاه است.

سلیمی با اشاره به آمار واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در شهرستان پاوه تصریح کرد: تاکنون ۱۷ هزار و ۲۵۱ دُز واکسن کرونا در مرحله نخست و پنج هزار و ۹۶۷ دُز واکسن در مرحله دوم در این شهرستان تزریق شده است.

وی با بیان اینکه برای کنترل مناسب همه‌گیری ویروس کرونا باید حداقل ۷۰ درصد جمعیت شهرستان پاوه واکسینه شوند، افزود: این امر همت جمعی و همکاری شهروندان را می‌طلبد که هر چه سریع‌تر با توجه به موجودی مناسب واکسن کرونا در این شهرستان به پایگاه‌ها و مراکز واکسیناسیون مراجعه و خود را واکسینه کنند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه تاکید کرد: مردم باید رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک مناسب را به صورت جدی مدنظر قرار داده و نسبت به تزریق به موقع واکسن کرونا اقدام کنند.

کد خبر 5286202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha