۳۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۳۱

معاون صمت بوشهر:

بیشترین شکایت‌ها از اصناف بوشهر مربوط به نان و مرغ است

بیشترین شکایت‌ها از اصناف بوشهر مربوط به نان و مرغ است

بوشهر- معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: بیشترین شکایت‌ها از اصناف بوشهر مربوط به نان و مرغ است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا جمالی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم از بهترین ناظران و بازرسان بر بازار هستند انتظار داریم هرگونه تخلف صنفی را گزارش کنند تا با جدیت دنبال و پیگیری شود.

وی اضافه کرد: طی چهارماهه نخست سال جاری هزار و ۳۰۰ فقره شکایت از اصناف استان بوشهر دریافت شده است که ۳۸۰ فقره منجر به کشف تخلف و تنظیم گزارش بازرسی شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به اینکه ۷۱۷ مورد غیر متخلف تشخیص داده شده است افزود: ۱۰۲ فقره شکایت نیز منجر به مصالحه و جلب رضایت شاکیان شده است.

گران‌فروشی در صدر تخلفات

وی بیان کرد: بیشترین تخلفات کشف شده شامل گران‌فروشی، تقلب، ضرر و زیان، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، کم فروشی، عدم انجام تعهدات و همچنین عدم رعایت ساعات کاری در صنف نانوایان بوده است.

جمالی ادامه داد: در حوزه خدمات بیشترین شکایت مربوط به تعمیرات خودرو سبک، آرایشگاه‌ها، تعمیر لوازم برقی و خانگی، مشاورین املاک، نصب آسانسور و مابقی مربوط به سایر خدمات بوده است.

وی افزود: بیشترین گزارشات و شکایت واصله در حوزه کالا مربوط به انواع نان، مرغ گرم، میوه و سبزی، پوشاک، موبایل، سیمان و مابقی مربوط به سایر کالاها است.

کد خبر 5286405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha