۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۱۲

تشکری هاشمی تاکید کرد؛

اولویت رسیدگی به کارهای بر زمین مانده در دوره مدیریت جدید شهری

اولویت رسیدگی به کارهای بر زمین مانده در دوره مدیریت جدید شهری

عضو شورای شهر تهران با تاکید بر ضرورت شناسایی موانع تاخیر در صدور پروانه ساختمانی گفت: در این دوره رسیدگی به کارهای بر زمین مانده مبتنی بر خواست مردم دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جعفر تشکری هاشمی عضو شورای شهر تهران با اشاره به وجود دو سامانه در شهرداری تهران که ابزار سنجش رضایت مردم و آگاهی از نیازهای مردم است، گفت: از طریق سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ باید متوجه شویم از منظر مردم پر درخواست ترین مطالبه مردم چیست؟

وی یادآور شد: آنچه که گفته شده در این دوره شهرداری کارهای مینیاتوری و رسیدگی بر کارهای بر زمین مانده خواهد پرداخت و بنابراین تأکیدات و خواسته‌های مردم مهم است.

تشکری هاشمی به حوزه شهرسازی در مناطق اشاره کرد و گفت: اگر دلایل ایجاد تأخیرات در صدور پروانه را ندانیم و موانع را نشناسیم، فشار آوردن بر کاهش زمان باعث تساهل و تسامح می‌شود.

وی با بیان اینکه ممکن است در تفویض اختیارات مشکل داشته باشیم و باید اجازه دهیم مناطق با جدیت کار را دنبال کنیم. اگر همه مسائل به رأس سازمان منتقل شود جز نارضایتی چیزی نخواهد داشت.

این عضو شورای شهر درباره واکسیناسیون مناطق شهرداری گفت: درخواست می‌کنم برای مناطق شهرداری تمهیدی اندیشیده شود تا واکسیناسیون به سرعت انجام شود.

کد خبر 5288008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha