۳ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۱۹

رئیس ستاد بازسازی عتبات خراسان‌جنوبی:

ساخت زائر سرای خراسان جنوبی در مشهد پنج میلیارد اعتبار نیاز دارد

ساخت زائر سرای خراسان جنوبی در مشهد پنج میلیارد اعتبار نیاز دارد

بیرجند-رئیس ستاد بازسازی عتبات خراسان‌جنوبی با اشاره به کمک ۳ میلیاردی خیران به پروژه زائرسرای استان در مشهد، گفت: تکمیل این پروژه نیازمند ۵ میلیارد تومان اعتبار است.

موسی جوینده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برای زیارت و سفر مشهد یکی از دغدغه‌های مردم همواره پیدا کردن محل اسکان و یافتن یک زائرسرای با قیمت مناسب است و از این جهت از چند سال قبل طرح احداث زائرسرای ارزان قیمت در مشهد برای مردم خراسان‌جنوبی را پیگیری کردیم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر این پروژه از توقف خارج و کار های اجرایی آن شروع شده است، بیان‌کرد: در حال حاضر عملیات این پروژه در مرحله فنداسیون است.

جوینده با اشاره به اینکه تاکنون خیرین سه میلیارد تومان برای ساخت این پروژه کمک کرده‌اند، گفت: اتمام این پروژه با قیمت‌ها و وضعیت اقتصادی فعلی به پنج میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز دارد که در این زمینههمچنان نیازمند کمک های خیران هستیم.

وی با اشاره به اینکه این زائرسرا در ۹ طبقه و در ۸۵۰ متر زیربنا ساخته خواهد شد، یادآور شد: علت کند شدن روند کار این پروژه را باید در مسائل اقتصادی و کمبود بودجه و اعتبار جست و جو کرد و در این زمینه با خیرین نیز رایزنی‌هایی شده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات خراسان‌جنوبی یادآور شد: امیدواریم با همت مردم و خیرین خراسان‌جنوبی که در همه عرصه‌ها پیشگام بوده‌اند، بتوانیم این پروژه را به پیش ببریم و با ساخت یک زائرسرای ارزان قیمت، امکان سفر و زیارت را به ویژه برای قشر محروم فراهم کنیم.

جوینده افزود: علاقمندان برای مشارکت در ساخت این پروژه می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب ۰۱۰۹۸۱۷۶۶۴۰۰۷ واریز کنند.

کد خبر 5288715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha