۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۱۱

رئیس بسیج طلاب البرز خبر داد؛

تداوم خدمت‌رسانی بسیج طلاب البرز به بیماران کرونایی

تداوم خدمت‌رسانی بسیج طلاب البرز به بیماران کرونایی

کرج - رئیس سازمان بسیج طلاب و امور روحانیون سپاه استان البرز گفت: بسیج طلاب مانند ماه‌های گذشته در زمینه‌های مختلف به بیماران کرونایی خدمت‌رسانی می‌کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن قدرتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تسلیت ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) اظهار کرد: بسیج طلاب مانند سایر نهادهای خدمت‌گزار در چند عرصه برای مهار بیماری کرونا در حال فعالیت است.

وی بیان کرد: از روزهای آغازین شیوع بیماری کرونا در اواخر سال ۹۸ تاکنون که پیک‌های مختلف را پشت سر گذاشتم، حتی در ایام غیر از پیک کرونا تا به امروز هیچ فوتی ناشی کرونایی در استان البرز بدون غسل، کفن و نماز میت دفن نشده و نخواهد شد.

تغسیل فوتی‌های ناشی از کرونا

رئیس سازمان بسیج طلاب و امور روحانیون سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تصریح کرد: در حال حاضر در سطح آرامستان‌های استان البرز گروه‌های جهادی اعم از خواهر و برادر غسال و طلبه در حال خدمت‌رسانی به تمام واجبات اموات هستند.

وی با اشاره به خدمات‌رسانی بسیج طلاب سپاه البرز در بیمارستان‌های استان البرز خاطرنشان کرد: در حال حاضر در دو بیمارستان امام علی (ع) و کوثر، گروه‌های جهادی در حال کمک به کادر درمان و بیماران کرونایی هستند.

قدرتی گفت: بسیج طلاب در این مدت نسبت به روحیه بخشی به بیماران، خانواده بیماران کرونایی و ابراز همدردی به خانواده‌های داغ‌دیده که بر اثر این بیماری فوت کردند، اقدام کرده است.

وی با اشاره به رایزنی با نهادهای حوزوی و مرکز حوزه علمیه برادران و خواهران اظهار کرد: بر این اساس طلبه‌هایی که تحصیلات آنها در زمینه روانشناسی است و یا سابقه روانشناسی تجربی دارند، برای روحیه‌بخشی به بیماران کرونایی به بیمارستان‌های استان اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و امور روحانیون سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بیان کرد: از روزهای آغازین شیوع بیماری کرونا تاکنون، با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، سپاه، بسیج سازندگی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) البرز بسته‌های معیشتی در بین خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا، اقشار کم برخوردار طلبه و غیر طلبه توزیع شد.

وی متذکر شد: در حال حاضر بسیج طلاب آمادگی کامل افزایش تعداد اعزام به آرامستان‌ها برای تغسیل اموات، کمک به کادر درمان و روحیه‌بخشی به بیماران بستری در سطح بیمارستان‌های استان دارد.

کد خبر 5289685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha