به ضرب گلوله صهیونیست‌ها؛

۳۳ فلسطینی در شهر «نابلس» کرانه باختری به شدت زخمی شدند

۳۳ فلسطینی در شهر «نابلس» کرانه باختری به شدت زخمی شدند

وقوع درگیری‌های شدید میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها در شهر نابلس واقع در کرانه باختری به زخمی شدن ۳۳ فلسطینی منجر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان به ویژه در کرانه باختری همچنان ادامه دارد. نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر نابلس واقع در کرانه باختری یورش بردند.

بر اساس این گزارش، صهیونیست‌ها پس از یورش به شهر نابلس به شدت با فلسطینیان درگیر شدند. صهیونیست‌ها در این درگیری از گازهای اشک آور و گلوله‌های جنگی علیه فلسطینیان استفاده کردند.

شاهدان عینی اعلام کردند که به دنبال درگیری‌های مذکور ۳۳ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شدت زخمی شدند. این درحالی است که صبح امروز نیز سازمان «یونیسف» (صندوق کودکان سازمان ملل) گزارشی را در خصوص آخرین جنایات نظامیان صهیونیست علیه کودکان فلسطینی در اراضی اشغالی منتشر کرد.

بر این اساس، سازمان یونیسف در گزارش خود اعلام کرده است که صهیونیست‌ها در طول کمتر از ۲ ماه ۹ کودک فلسطینی را به شهادت رسانده‌اند. این کودکان به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده‌اند.

این نهاد وابسته به سازمان ملل متحد در ادامه گزارش خود آورده است که صهیونیست‌ها همچنین طی ماه‌های گذشته ۱۷۰ کودک فلسطینی را تنها در شهر قدس بازداشت کرده‌اند. یونیسف همچنین اعلام کرده است که به دلیل کسری بودجه دیگر قادر به حمایت از کودکان فلسطینی نیست.

کد خبر 5290614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha