۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۳۳

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس خبر داد؛

بهره برداری از طرح بهسازی ۱۰۷۴۱ واحد مسکونی در استان فارس

بهره برداری از طرح بهسازی ۱۰۷۴۱ واحد مسکونی در استان فارس

شیراز - مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس گفت: همزمان با هفته دولت ۱۰ هزار و ۷۴۱ واحد مسکونی طرح بهسازی در فارس بهره برداری می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، عطا الله زمانی با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت گفت: در هفته دولت امسال ۱۰ هزار و ۷۴۱ واحد مسکونی در قالب طرح بهسازی مسکن روستایی و واحدهای آسیب دیده از حوادث سال گذشته به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: این واحدهای مسکونی با بهره گیری از ۸ هزار و ۷۰۵ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال تسهیلات کم بهره و آورده متقاضیان بهسازی شده که نیمی از این اعتبارات آورده متقاضیان و نیم دیگر آن تسهیلات کم بهره است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس اضافه کرد: همچنین در هفته دولت شاهد افتتاح و بهره برداری از ۳۷۷ واحد مسکونی آسیب دیده از حوادث و سیل و زلزله هستیم، این طرح‌ها در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و کلیه روستاها اجرا شده است.

زمانی اضافه کرد: ۳۱۶ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال تسهیلات کم بهره و آورده متقاضیان برای بهسازی و ترمیم خسارت‌های این واحدهای مسکونی هزینه شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس ادامه داد: در هفته دولت امسال ۱۲ طرح هادی و توسعه و عمران روستایی در مناطق مختلف این استان افتتاح می‌شود، این طرح‌ها با بهره گیری از ۶۳۰ میلیون ریال اعتبارات استانی، ۴۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبارات ملی اجرا شده و ۲ هزار و ۸۱۴ خانوار روستایی از مزایای آن بهره مند شدند.

زمانی ادامه داد: طرح‌های هادی و توسعه روستایی در شهرستان‌های آباده، داراب، رستم، زرین دشت، ممسنی، سروستان، سپیدان، شیراز، لامرد و کوهچنار افتتاح می‌شود.

کد خبر 5291040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha