۱۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۲۶

در شانزدهمین دوره از جشنواره استانی؛

تعاونی‌های برتر چهارمحال و بختیاری تجلیل می‌شوند

تعاونی‌های برتر چهارمحال و بختیاری تجلیل می‌شوند

شهرکرد- شانزدهمین دوره تجلیل از تعاونی‌های برتر چهارمحال و بختیاری در هفته تعاون برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حفیظ الله فاضلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری ظهر امروز پنج‌شنبه در این رابطه به خبرنگاران گفت: از ۱۳ تا ۱۹ شهریورماه هرسال به‌عنوان هفته تعاون نام‌گذاری شده است که طی امسال نیز برنامه‌های متعددی برای این ایام تدارک دیده‌شده است.

وی با بیان اینکه امسال برنامه‌های هفته تعاون از شنبه ۱۳ شهریورماه با نواختن زنگ تعاون آغاز خواهد شود، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال بیشتر برنامه‌ها به‌صورت مجازی و دیگر برنامه با رعایت پروتکل‌ها و بدون تجمع برگزار می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری گفت: برگزاری شانزدهمین دوره تجلیل از تعاونی‌های برتر استان، افتتاح چندین طرح تعاونی، برگزاری تور ترویجی مجازی، دیدار با خانواده شهدای تعاونگر و مسئولان استانی، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای دفاع مقدس و دیدار با اصحاب رسانه از مهم‌ترین برنامه‌های گرامی داشت این هفته است.

فاضلی عنوان کرد: امروز تعاونی‌ها با مردمی کردن اقتصاد نقش مؤثری در چرخه اقتصادی کشور دارند، بنابراین با حمایت از تعاونی‌ها در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال در استان باید بیش‌ازپیش تلاش کنیم.

کد خبر 5295402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha