۱۴ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۰۷

در صورت رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی؛

برخورد جدی با مدیران ادارات و بانک‌ها در ایذه صورت می گیرد

برخورد جدی با مدیران ادارات و بانک‌ها در ایذه صورت می گیرد

ایذه- فرماندار شهرستان ایذه گفت: در صورت رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی حتماً ادارات و بانک‌های متخلف پلمب و به‌شدت با مدیر آن اداره یا بانک برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن نبوتی شامگاه شنبه در جلسه ستاد کرونای شهرستان ایذه ضمن تقدیر و تشکر از خیران اظهار کرد: به همت خیرین ۸۰ کپسول اکسیژن به بیمارستان شهدا اضافه شد.

وی با بیان اینکه مردم ایذه نسبت به سایر شهرستان‌های استان در خصوص واکسیناسیون مشتاق هستند، افزود: ۴۰ هزار و ۵۰۶ نفر در مرحله اول واکسینه شدند؛ همچنین تزریق واکسن به ۲۱ هزار و ۱۹۳ نفر در مرحله دوم انجام شد.

نبوتی با تأکید بر اینکه همچنان وضعیت شهرستان به لحاظ تعداد بستری و ابتلاء قرمز است، افزود: در حال حاضر ۹۰ بیمار در بیمارستان بستری هستند و به‌طور متوسط روزانه تست ۷۰ نفر مثبت می‌شود؛ همچنین ۷۴۰ بیمار در خانه قرنطینه هستند.

فرماندار شهرستان ایذه، درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در این شهرستان پایین ارزیابی کرد و گفت: ۵۵ درصد مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ادارات و بانک‌ها موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند، تأکید کرد: در صورت رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی حتماً ادارات و بانک‌های متخلف پلمب و به‌شدت با مدیر آن اداره یا بانک برخورد خواهد شد.

کد خبر 5296992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha