۱۵ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۵۱

اوحدی اعلام کرد؛

پیش بینی رسیدگی به ۷۰ هزار پرونده در کمیسیون پزشکی بنیاد شهید

پیش بینی رسیدگی به ۷۰ هزار پرونده در کمیسیون پزشکی بنیاد شهید

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در سال جاری هدف‌ گذاری برای رسیدگی به ۷۰ هزار پرونده در کمیسیون پزشکی بنیاد شهید انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید اوحدی امروز در نشست شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به برگزاری کمیسیون‌های مختلف برای رسیدگی به درخواست‌های ایثارگران در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ۳ کمیسیون «پزشکی»، «احراز ایثارگری» و «ماده ۱۶» کمیسیون‌های اصلی و پرمشغله بنیاد هستند که همواره نیز مورد توجه خاصی قرار دارند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: فعالیت این کمیسیون‌ها اهمیت زیادی برای مخاطبان آن‌ها دارد و باید تلاش شود هیچ وقفه‌ای در برگزاری جلسات در کمیسیون‌ها و رسیدگی به درخواست‌های ایثارگران صورت نگیرد.

اوحدی تصریح کرد: در سال ۱۳۹۹ با وجود بیماری کرونا شاهد رشد حدوداً ۲۰ درصدی پرونده‌های کمیسیون پزشکی نسبت به سال ۱۳۹۸ بودیم و در سال جاری نیز هدف‌گذاری برای رسیدگی به ۷۰ هزار پرونده در کمیسیون پزشکی انجام شده است.

معاون رئیس جمهور با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام (ص) گفت: ایشان فرموده‌اند کسی که برای باز کردن گره از کار دیگری نیت و اراده بکند، تمام گناهان او بخشیده می‌شود حتی اگر آن گره باز نشود. این فرمایش باید همواره چراغ راه ما در کار و خدمت باشد تا همواره متوجه اهمیت نیت در کارها باشیم.

کد خبر 5298358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha