۱۵ شهریور ۱۴۰۰، ۱۷:۴۵

رئیس هیئت فوتبال استان همدان:

تعیین تکلیف تیم فوتبال پاس بر عهده دستگاه ورزش استان است

 تعیین تکلیف تیم فوتبال پاس بر عهده دستگاه ورزش استان است

همدان- رئیس هیئت فوتبال استان همدان گفت: تعیین تکلیف تیم فوتبال پاس همدان برای حضور در مسابقات برعهده اداره کل ورزش و جوانان استان همدان است.

عباس صوفی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت تیم فوتبال پاس همدان اظهار داشت: هیئت فوتبال استان همدان در سال‌های اخیر همواره حامی تیم‌های فوتبال استان بوده و تا جایی که در توان داشتیم با ارتباطات مشکلات در فدراسیون رفع و رجوع کرده‌ایم.

وی افزود: در تمام سال‌هایی که پاس در همدان حضور داشته و در دوران مدیریت بنده هیئت فوتبال استان همدان یکی از حامیان اصلی پاس بوده است.

رئیس هیئت فوتبال استان همدان با بیان اینکه باز هم با تمام توان حامی تیم فوتبال پاس همدان خواهیم بود، گفت: در بحث محاکم فدراسیون همواره در رای‌هایی که به ضرر پاس صادر شده با قدرت ورود کرده‌ایم.

صوفی خاطرنشان کرد: در رأی هفته‌های اخیر که پاس را محکوم به تبانی کرده بودند با درخواست هواداران ورود کردیم و خدا را شاکریم که در نهایت در کمیته استیناف پاس تبرئه شد.

وی با اشاره به تعیین تکلیف وضعیت تیم فوتبال پاس همدان گفت: خوشبختانه مدیر توانمند و ورزشی سکان هدایت دستگاه ورزش استان را در اختیار دارد و انتظار می‌رود که به زودی وضعیت تیم بزرگ پاس را با درایت و دانش خود تعیین تکلیف کند.

صوفی افزود: پاس علاقه‌مندان زیادی در استان همدان دارد و هواداران انتظار دارند به زودی این تیم توسط دستگاه ورزش استان همدان تعیین تکلیف شود.

کد خبر 5298543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha