۱۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۴۱

از دیروز در بستر فضای مجازی؛

دوره تربیت مربی جامع امور قرآنی به همت موسسه جامعه القرآن آغاز شد

دوره تربیت مربی جامع امور قرآنی به همت موسسه جامعه القرآن آغاز شد

دوره تربیت مربی جامع امور قرآنی با تدریس حجت الاسلام طباطبایی مدیر موسسه جامعه القرآن(ع) به صورت مجازی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، دوره تربیت مربی جامع امور قرآنی مدارس مقطع ابتدایی مؤسسه جامعه القرآن الکریم واهل البیت (ع) با تدریس مدیریت مؤسسه حجت الاسلام سید محمد مهدی طباطبایی از دیروز یکشنبه ۱۴ شهریور ماه آغاز شده و در ۱۸ شهریور ماه به اتمام می‌رسد.

این دوره در بستر فضای مجازی، با حضور ۷۵ نفر از مربیان قرآنی مدارس مقطع ابتدایی مؤسسه جامعه القرآن الکریم واهل البیت (ع)، از ۱۳ استان کشور از دیروز آغاز شده است.
اصفهان، تهران، زنجان، سیستان، سمنان، فارس، قم، کرمان، گلستان، مازندران، مرکزی، همدان، یزد از جمله استان‌هایی هستند که در این دوره حضور دارند.

از عناوین آموزشی دوره تربیت مربی می‌توان به آموزش کتابت و علامت گذاری (روش جدید در آموزش روخوانی، روانخوانی قرآن کریم جلد اول و دوم)، آموزش کتاب مفاهیم، آموزش کتاب آداب اسلامی جلد اول و دوم اشاره نمود.

لازم به ذکر است پس از اتمام دوره، از محتوی ارائه شده آزمون به عمل خواهد آمد و مربیانی که با موفقیت دوره را سپری نمایند، گواهی نامه دریافت خواهند نمود.

کد خبر 5298838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha