۱۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۱۲

استاندار البرز:

ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس البرز با همدلی به سرانجام رسید

ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس البرز با همدلی به سرانجام رسید

استاندار البرز گفت: ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس در البرز با همراهی و همدلی مجموعه استان به سرانجام رسید و تکمیل آن نیز در دستور است.

به گزارش خبرگزاری مهر، عزیزالله شهبازی ظهر سه‌شنبه در جلسه هیأت امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در سال‌های گذشته نیز در استان برگزار شده، اظهار کرد: طی چند سال اخیر این مراسم در البرز بسیار باشکوه و زیبا برپا شده و فرمانداران با این روند و اهمیت آن آشنا هستند.

وی با تقدیر از اقدامات سردار اسلامی رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، ادامه داد: ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس در البرز با همراهی و همدلی مجموعه استان به سرانجام رسید و تکمیل آن نیز در دستور است.

شهبازی گفت: شهریور ماه یادآور جانفشانی‌ها و ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام است که با جان شیرین خود در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند.

وی افزود: غالب مردم این مرز بوم از دوران جنگ تحمیلی زخم‌هایی بر تن دارند و این موضوع بار بزرگی از مسئولیت برای پاسداری از ارزش‌های دینی و معنوی بر دوش ما به عنوان کارگزاران نظام می‌گذارد.

استاندار البرز اضافه کرد: سال گذشته فرمانداران برای برگزاری مراسم تجلیل از رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس اقدامات بسیار خوبی انجام داده‌اند که جای تقدیر دارد و انتظار می‌رود امسال نیز این روند دنبال شود.

وی گفت: باید امسال کارهای بهتر و بزرگ‌تری را برای این مراسم تجلیل در نظر داشته باشیم.

کد خبر 5299175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha