۱۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۲۹

هم‌زمان با روز ملی سینما؛

بلیت «پردیس سینمایی بهمن» شهرکرد نیم‌بها می‌شود

بلیت «پردیس سینمایی بهمن» شهرکرد نیم‌بها می‌شود

شهرکرد- مدیر امور سینمایی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: بلیت پردیس سینمایی بهمن شهرکرد در روز ملی سینما نیم‌بها می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی حسن‌زاده با بیان اینکه ۲۱ شهریورماه مصادف با روز ملی سینما بلیت پردیس سینما «بهمن» نیم‌بها می‌شود، اظهار کرد: اکران فیلم در این پردیس با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

وی به بازسازی سینما «بهمن» اشاره کرد و افزود: پردیس سینما «بهمن» از پنج سالن اکران مسقف و روباز تشکیل‌شده است.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: پس از بازسازی‌های انجام‌شده مشکل اکران فیلم و محدودیت سانس در این پردیس وجود ندارد.

حسن‌زاده با اشاره به دغدغه سینمای کودک و نوجوان، گفت: آثار سینمایی کودک و نوجوان در سانس‌های مشخص بر روی پرده می‌رود.

وی با بیان اینکه در اکران فیلم تمامی طیف‌ها و سلیقه‌ها مدنظر قرار دارد، تصریح کرد: شعار سامانه «سمفا» شفافیت و دسترسی به اطلاعات بود اما مکانیزم ساده فروش و مخاطب هفتگی توسط سامانه به تفکیک فیلم و سینما ارائه نمی‌شود.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: دسترسی در لحظه به تعداد بلیت آنلاین، حضوری و تفکیک فروش در ساعات مختلف و وضعیت سالن‌ها ازجمله امکاناتی بود که سامانه «سمفا» باید در اختیار سینماداران قرار دهد اما این مهم عملی نشد.

حسن‌زاده با بیان اینکه سینماداران در سامانه «سمفا» دچار مشکلات فنی شدند، گفت: گزارش‌گیری و دسترسی به اطلاعات به‌صورت ناقص در این سامانه انجام می‌شود.

گفتنی است علاقه‌مندان در استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز ملی سینما می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۲۱:۴۵ در سانس‌های مختلف به‌صورت نیم‌بها فیلم موردنظر خود را تماشا کنند.

کد خبر 5300694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha