۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۰۷

مدیرکل استاندارد ایلام خبر داد؛

انجام ۱۰ هزار مورد بازرسی از جایگاه های سوخت استان ایلام

انجام ۱۰ هزار مورد بازرسی از جایگاه های سوخت استان ایلام

ایلام-مدیرکل استاندارد ایلام از انجام ۱۰ هزار مورد بازرسی از جایگاه های عرضه سوخت استان ایلام توسط استاندارد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر مهناز همتی  اظهار کرد: بازرسی از نازل‌های عرضه سوخت مایع در سطح استان توسط بازرسان این اداره کل انجام می‌شود.

وی افزود: این اقدام بازرسان استاندارد ایلام در راستای کالیبره کردن و آزمون وسایل سنجش، که از وظایف مهم سازمان استاندارد می‌باشد، انجام شد.

مدیرکل استاندارد یادآور شد: در همین راستا به منظور حمایت از حقوق مردم با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام، در طی این مدت، ۱۰ هزار و ۲۸۸ فقره نازل عرضه سوخت مایع بنزین و نفت گاز مورد آزمون و همچنین ۹۶ فقره استانداردسازی جایگاه عرضه سوخت سی ان جی، در استان انجام شده است.

آزمون بیش از ۶ هزار فقره وسیله سنجش سبک

همتی گفت: در راستای اجرای تکالیف ذاتی و قانونی سازمان استاندارد و به منظور نظارت و کالیبره وسایل سنجش، ترازوها و باسکول‌های بازار ایلام مورد بازرسی و کنترل بازرسان استاندارد قرار گرفت.

وی افزود: در چهار سال گذشته ۳۰۸ فقره باسکول ثابت همکف جاده‌ای و۶ هزار و ۶۷۱ وسیله سنجش سبک شامل ترازوهای مرغی و دیجیتالی و باسکول‌های متحرک که در مراکز عرضه و توزیع از جمله میادین میوه وتره بار، طلافروشی‌ها، تاسیسات سیلندر پرکنی، قنادی‌ها، نانوایی‌ها و … استفاده می‌شود، در تمامی شهرستان‌های استان ایلام مورد آزمون قرار گرفته است.

کد خبر 5301629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha