عضو ارشد جنبش «حماس»:

مقاومت پشت اسرای عملیات «تونل آزادی» را خالی نخواهد کرد

مقاومت پشت اسرای عملیات «تونل آزادی» را خالی نخواهد کرد

عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تأکید کرد: مقاومت هرگز پشت اسرای عملیات «تونل آزادی» را خالی نمی کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «محمد المدهون» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی تأکید کرد که آزادی اسرای فلسطینی همچنان در رأس اولویت‌های مقاومت قرار دارد.

بر اساس این گزارش، این عضو ارشد حماس تصریح کرد: مقاومت هرگز پشت اسرا به ویژه اسرای عملیات تونل آزادی را خالی نخواهد کرد. روز گذشته نیز «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی تأکید کرد: قهرمانان نبرد «تونل آزادی» موفق شدند هیبت رژیم صهیونیستی را در هم بشکنند.

برهوم در ادامه یادآور شد: انتفاضه بزرگ علیه رژیم صهیونیستی در حمایت از اسرای فلسطینی در سراسر اراضی اشغالی ادامه پیدا خواهد کرد. ملت فلسطین دست از حمایت از اسرای خود نخواهد کشید.

پیشتر هم روزنامه الاخبار به نقل از یکی از رهبران تشکیلات خودگردان فاش کرد که مسئولان ارشد این تشکیلات با همکاری با رژیم صهیونیستی برای یافتن اسرای فراری موافقت کرده اند. روزنامه مذکور اشاره کرد که مسئولان تشکیلات خودگردان معتقدند که ملتهب شدن اوضاع در کرانه باختری به هیچ وجه به نفع آنها نیست.

گفتنی است، فرار اسرای فلسطینی واکنش‌های مختلفی به دنبال داشت. در همین ارتباط، جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که عملیات فرار اسرا از زندان، یک عملیات قهرمانانه است که ضربه‌ای بزرگ به نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی و سیلی محکمی به ارتش و ساختار سیاسی رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

این جنبش اعلام کرد که همزمان شدن این عملیات قهرمانانه با ضربه محکمی که دشمن صهیونیستی در مرز غزه دریافت کرد، شکست و ناتوانی این رژیم را بیش از پیش نشان می‌دهد.

از سوی دیگر، جنبش حماس نیز تاکید کرد که فرار ۶ نفر از اسرا علیرغم تمامی موانع امنیتی، اقدامی شجاعانه و قهرمانه است. این پیروزی چالشی حقیقی را در برابر نهادهای امنیتی صهیونیستی قرار داد که خود را شکست‌ناپذیر می‌دانستند.

این جنبش تصریح کرد که این پیروزی ثابت کرد که دشمن صهیونیستی علیرغم تمامی امکاناتی که در اختیار دارد، هرگز پیروز نخواهد شد. سخنگوی حماس بیان کرد که این عملیات قهرمانانه ثابت کرد که مبارزه ملت فلسطین برای آزادی حتی در داخل زندان هم ادامه دارد و متوقف نخواهد شد.

کد خبر 5302451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha