۲۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۱۳

نماینده مردم سپیدان:

شهرستان سپیدان برای تبدیل به قطب گردشگری مشکل راه دارد

شهرستان سپیدان برای تبدیل به قطب گردشگری مشکل راه دارد

شیراز - نماینده مردم سپیدان و بیضاء در مجلس شورای اسلامی گفت: سپیدان می‌تواند قطب گردشگری استان فارس شود اما در این میان، وضعیت بد مسیر دسترسی سدی برای رسیدن به این مهم است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن علیزاده در دیدار با رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با بیان اینکه بعضی از مسیرهای مواصلاتی شهرستان‌های بیضاء و سپیدان در حوزه زیر ساخت‌ها با مشکلات متعددی مواجه هستند، گفت: برای حل مشکلات و توسعه این راه‌ها تقاضامندیم که در اسرع وقت دستورات لازم صادر شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: متأسفانه هموار نبودن مسیرها در بعضی از مناطق مشکلات متعددی را برای مردم ایجاد کرده است که همواره از شما انتظار داریم اقدامات عملیاتی در راستای بهبود و رفع مشکلات در کوتاه‌ترین زمان ممکن اتفاق افتد.

وی در ادامه بر نقش زیر ساخت‌های حمل و نقل و مسیرهای مناسب در رونق اقتصادی و گردشگری منطقه تاکید کرد و ادامه داد: هرچند که رونق صنعت و تولید در گرو مسیرهای حمل و نقل مناسب است بنابراین برای توسعه و سهولت در امور صنعتگران تقاضا داریم تا راه اندازی و ایجاد مسیرهای شهرک‌ها و نواحی صنعتی از تمام نقاط حوزه انتخابیه تا شهرها را وارد فاز عملیاتی کنید.

نماینده مردم سپیدان و بیضا گفت: بهبود وضعیت زیر ساخت‌های حمل و نقل می‌تواند به نوعی تضمین کننده اقتصاد یک منطقه باشد چرا که این امر سبب تسریع حمل و نقل جاده‌ای و کاهش مصرف سوخت شده و به لحاظ زیست‌محیطی نیز دارای آثار و تبعات مثبتی خواهد بود.

علی زاده با بیان اینکه راه‌های مناسب یکی از دلایل افزایش گردشگر در شهرستان سپیدان به شمار می‌رود افزود: شهرستان سپیدان به عنوان یکی از قطب‌های مهم گردشگری چهار فصل در کشور و استان به شمار می‌رود بنابراین جهت رونق این صنعت تمامی اقدامات لازم برای افزایش کیفیت مسیرها انجام شود.

کد خبر 5302753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha