۲۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۷:۵۴

با حضور امام‌جمعه شهرکرد؛

«مجتمع مسکونی مددجویی» در چهارمحال و بختیاری کلنگ‌زنی شد

«مجتمع مسکونی مددجویی» در چهارمحال و بختیاری کلنگ‌زنی شد

شهرکرد- «مجتمع مسکونی مددجویی» با حضور امام‌جمعه شهرکرد در چهارمحال و بختیاری کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام‌جمعه شهرکرد مجتمع مسکونی ۱۲ واحدی مددجویی در این استان کلنگ‌زنی شد.

مراحل احداث این مجتمع مسکونی با مشارکت خیران در شهر «جونقان» از توابع شهرستان فارسان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری و سایر مسئولان دستگاه‌های اجرایی آغازشده است.

فریدون فاضلی، رئیس کمیته امداد فارسان با اشاره به جزئیات کلنگ‌زنی مجتمع مسکونی ۱۲ واحدی مددجویی بیان کرد: این مجتمع در زمینی به مساحت ۴۳۰ مترمربع که توسط یکی از خیران ساکن شهر جونقان اهداشده، احداث می‌شود.

وی بیان کرد: هزینه احداث این مجتمع بیش از چهار میلیارد تومان برآورد شده است که با مشارکت کمیته امداد و خیران پرداخت می‌شود.

فاضلی افزود: واحدهای این مجتمع مسکونی به خانواده‌های نیازمند دارای شرایط و فاقد مسکن با اولویت خانواده‌های ایتام اهدا می‌شود.

رئیس کمیته امداد فارسان ادامه داد: سال گذشته نیز مراحل احداث یک مجتمع مسکونی ۶ واحدی در زمینی به مساحت ۲۰۰ مترمربع در شهر جونقان آغاز شد که تاکنون بیش از ۵۰ درصد پروژه انجام‌شده است.

فاضلی با بیان اینکه مسکن ایمن و مقاوم از نیازهای اساسی خانواده‌های نیازمند است و زمینه خودکفایی آن‌ها را فراهم می‌کند، گفت: مردم نوع‌دوست استان می‌توانند با کمک‌های نقدی، غیر نقدی (تهیه مصالح ساختمانی) و انجام رایگان امور ساختمانی در راستای تأمین سقفی برای نیازمندان مشارکت داشته باشند.

کد خبر 5304022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سید مرتضی موسوی RO ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
      0 0
      لطفا به مسئولان بگویید اقساط وام بلاعوض مسکن دو معلول بهزیستی را پرداخت کنند