۲۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۱۳

فرمانده سپاه گلستان:

۵۰ هزار بسته پوشاک و نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان گلستانی توزیع شد

۵۰ هزار بسته پوشاک و نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان گلستانی توزیع شد

گرگان- فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان این که ماهیت ذاتی سپاه و بسیج مردمی است، گفت: ۵۰ هزار بسته پوشاک و نوشت افزار بین دانش آموزان گلستانی توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ملک شاهکوهی پیش از ظهر سه شنبه در مراسم «پویش همکلاسی مهربان» سازمان بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان استان اظهارکرد: یکی از ماموریت‌هایی که ابلاغ مستقیم رهبر معظم انقلاب به نیروهای مسلح بود رزمایش پرشکوه کمک‌های مومنانه بود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: تاکنون ۴۰۰ هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان توزیع شده و از ابتدای کرونا ۴۳۵ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شد.

وی از استمرار رزمایش کمک مومنانه خبرداد و گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۴۰ هزار بسته پوشاک و لوازم التحریر بین دانش آموزان کم برخوردار استان توزیع شده که با ۱۰ هزار بسته امروز مجموع آنها به ۵۰ هزار بسته می‌رسد.

ملک شاهکوی بیان کرد: ماهیت ذاتی سپاه و بسیج مردمی است و هرجا نیاز باشد با همه وجودمان برای خدمت رسانی به مردم به میدان می‌آیم.

گفتنی است این پویش به همت سازمان بسیج دانش آموزی و سازمان بسیج فرهنگیان در آستانه فرا رسیدن سال تحصیلی جدید برپا شده است و در سراسر استان اجرا خواهد شد.

کد خبر 5304482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha