۲۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۴۷

مسئول حفظ قرآن سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ:

نهمین جشنواره الحافظون به صورت مجازی برگزار می‌شود

نهمین جشنواره الحافظون به صورت مجازی  برگزار می‌شود

محرم زاده از آغاز ثبت نام نهمین جشنواره الحافظون سازمان قرآن و عترت بسیج تهران در رشته‌های حفظ ۲۰ سوره اول قرآن، جزء های ۱، ۳، ۵، ۱۰، ۱۵ و ۲۰ و حفظ کل در چهار رده سنی خبرداد.

مهدی محرم زاده مسئول امور شعب حفظ قرآن سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ثبت نام نهمین جشنواره الحافظون سازمان قرآن و عترت بسیج تهران گفت: نهمین دوره جشنواره الحافظون مخصوص حفظ قرآن کریم بوده است که در دو مرحله مقدماتی و نهایی و برای دو گروه خواهر و برادر در سطح تهران بزرگ برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نهمین دوره جشنواره الحافظون در چهار مقطع سنی زیر ۷ سال، ۷ تا ۹ سال، ۱۰ تا ۱۵ سال و بالای ۱۶ سال برگزار می‌شود.

مسئول امور شعب حفظ قرآن سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ گفت: کسانی که حافظ هستند با هدف انس با قرآن و گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه در نهمین جشنواره قرآنی الحاظون شرکت می‌کند.

محرم زاده خاطرنشان کرد: گروه‌های سنی زیر ۷ سال می‌توانند ۲۰ سوره آخر قرآن و یا یک جز که شامل جز اول یا جز ۳۰ قرآن را حفظ کنند، گروه سنی ۷ تا ۹ سال نیز باید در بخش یک جز که شامل جز اول یا جز سی ام خواهد بود و یا سه جز و پنج جز اول قرآن را حفظ کنند.

وی با بیان اینکه در بخش مقطع سنی زیر ۷ سال و ۷ تا ۹ سال آزمون به صورت شفاهی برگزار خواهد شد، گفت: در این دو رده سنی آزمون در یک مرحله و به صورت تصویری و آنلاین خواهد بود.

محرم زاده یادآور شد: آزمون رده سنی زیر ۷ سال هشتم آبان و رده سنی ۷ تا ۹ سال نهم آبان به صورت آنلاین برگزار می‌شود و در هر رشته سه نفر اول معرفی خواهند شد.

مسئول امور شعب حفظ قرآن سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ در خصوص رده سنی ۱۰ تا ۱۵ سال و بالای ۱۶ سال توضیح داد: در این دو رده سنی یک جز (جز اول تا جز ۳۰)، سه جز اول، پنج جز اول، ۱۰ جز، ۱۵ جز، ۲۰ جز و حفظ کل را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه آزمون رده‌های سنی ۱۰ تا ۱۵ سال و بالای ۱۶ سال در دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار می‌شود، افزود: مرحله مقدماتی به صورت کتبی و آنلاین ۱۵ آبان برگزار خواهد شد و ۲۰ نفری که بالاترین نمره را در این بخش دریافت کنند به مرحله نهایی راه می‌یابند.

محرم زاده با بیان اینکه آزمون مرحله دوم حفظ قرآن کریم به صورت شفاهی و آنلاین برگزار خواهد شد، یادآور شد: علاقه مندان برای شرکت در نهمین جشنواره الحافظون و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در پیام رسان سروش به نشانی: sapp.ir/alhafezon9 مراجعه کنند.

کد خبر 5306937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha