۳۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۵۲

با سخنرانی حسین شرفخانلو؛

نشست «ادبیات شفاهی جنگ» در خوی برگزار می‌شود

نشست «ادبیات شفاهی جنگ» در خوی برگزار می‌شود

نشست «ادبیات شفاهی جنگ» با همت ماهنامه سراسری ندای قلم و اداره کتابخانه‌های عمومی خوی با سخنرانی حسین شرفخانلو ۳۱ شهریور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، به همین ماهنامه سراسری ندای قلم و اداره کتابخانه‌های عمومی خوی نشست «ادبیات شفاهی جنگ» با سخنرانی حسین شرفخانلو از ساعت ۱۷ چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ در کتابخانه عمومی حکمت ایوواغلی برگزار و به صورت زنده از فضای مجازی و از طریق صفحات اینستاگرامی کتابخانه عمومی حکمت ایوواغلی و ماهنامه ندای قلم و اسکای روم پخش می‌شود.

سلسله نشست‌های کتابخوان با همکاری ماهنامه ندای قلم و اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خوی به صورت گسترده هر ماه یکبار و با حضور اهالی کتاب، فعالان و علاقه‌مندان این حوزه به منظور به اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده و با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب می‌شود.

آشنایی عموم مردم با نحوه و چرایی مطالعه به عنوان گام مهم در توسعه فرهنگ مطالعه، ایجاد احساس نیاز به مطالعه و فرهنگ سازی این امر، نیازسنجی ذائقه مطالعاتی عموم مردم، بهبود نگرش عموم مردم و کیفیت سبک زندگی ایشان در اثر مطالعات هدفمند و کاربردی سیاست‌های اصلی طرح کتاب‌خوان است که اهداف ایجاد عادت به مطالعه در اقشار مختلف جامعه، اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده، معرفی کتاب‌های مفید و کاربردی، ارتقاء و توانمند سازی کتابداران از طریق مطالعه، آشنایی با شیوه‌های استاندارد معرفی کتاب را دنبال می‌کند.

کلمه کتاب‌خوان در معنای نخست، اشاره به خواندن کتاب دارد و معنی دیگر آن، بهره‌مندی از خوان سفره گسترده کتاب و شرکت در این ضیافت آگاهی است.

اسکای روم:
https://www.skyroom.online/ch/orumiyehpl.ir/nesast-adbiat-shfahi-jang

اینستاگرام:
http://Www.instagram.com/lib_hekmat_evoglo_khoy

www.instagram.com/nedayeqalam

کد خبر 5310187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha