۳ مهر ۱۴۰۰، ۸:۵۸

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

تامین اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی برای بازسازی پل تخریبی «آب دبه»

تامین اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی برای بازسازی پل تخریبی «آب دبه»

پارسیان - عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال برای بازسازی پل تخریب شده آب دبه (پل چک چک) از طریق منابع ملی تامین اعتبار شده است و عملیات اجرایی آن به زودی آغار می شود.

احمد جباری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: توفیقی حاصل شد که در اواخر شهریورماه و اوایل مهرماه برای بازدید و تعیین و تکلیف برخی از پروژه‌ها میهمان مردم شهرستان پارسیان باشم.

وی مهم‌ترین چالش‌های شهرستان پارسیان را در سه بخش راه، شیلات و آب دانست و عنوان کرد: با پیگیری‌های انجام شده ۱۰۰ میلیارد ریال برای بازسازی پل تخریب شده آب دبه (پل چک چک) از طریق منابع ملی تأمین اعتبار شده است و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان ابراز داشت: مدیران دولتی باید ضمن سرکشی منظم به شهرستان‌ها، با مردم در ارتباط باشند و برای حل مشکلات پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

جباری با اشاره به بررسی چالش‌های صیادی در شهرستان پرسیان، تصریح کرد: مقرر شد که برای حل چالش شیلات جلسه‌ای با حضور فرماندار و نمایندگان صیادان با مسئولین شیلات کشور برگزار شود.

وی بیان کرد: با توجه به حریم راه روستاهای ساحلی شهرستان پارسیان که بین کوه و دریا محسوب شده‌اند، فضایی برای توسعه زیرساخت‌ها و روستاها وجود ندارد؛ به همین جهت مقرر شد که حریم جاده پنج متر و ۲۲ سانتی متر کاهش پیدا کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: احداث مسیر دشتی به اسکله جواد الائمه و اصلاح نقاط پرخطر مسیر حادثه‌خیز پارسیان – زیارت از دیگر اقداماتی است که مقرر شد توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان پیگیری و اجرایی شود.

جباری ضمن تاکید بر ایفای مسئولیت اجتماعی توسط صنایع شهرستان پرسیان، تشریح کرد: از طریق اعتبار مرتبط با مسئولیت‌های اجتماعی منطقه ویژه صنایع انرژی‌بر پارسیان می‌توان نسبت به ساماندهی کانال‌های آب بردول اقدام کرد که در نتیجه آن مردم از خطر احتمالی سیلاب ایمن خواهند شد.

کد خبر 5312337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha