۳ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۱۳

سرپرست وزارت آموزش و پرورش:

شور و نشاط دانش آموزان در مدرسه جامعه را شاداب تر می کند

شور و نشاط دانش آموزان در مدرسه جامعه را شاداب تر می کند

ری- سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: شور و نشاط دانش‌آموزان در مدرسه روحیه شادابی را در فضای جامعه گسترده می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا کاظمی پیش از ظهر شنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی مدارس که در آموزشگاه «فبتح المبین» برگزار شد، طی سخنانی با بیان اینکه باید حضور دانش آموزان در مدارس پس از حدود دو سال را به فال نیک بگیریم، گفت: امیدواریم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، آموزش در کنار صحت و سلامتی برای کادر مدرسه و دانش‌آموزان به تدریج به نقطه اوج خود برسد.

وی ضمن تقدیر از رونمایی از سرود پیشگامان «گام دوم انقلاب» توسط دانش‌آموزان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی ادامه داد: شور و نشاط دانش‌آموزان در مدرسه روحیه شادابی را در فضای جامعه گسترده می‌کند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آموزش در طول دوران کرونا تداوم داشت، ضمن تقدیر از فرهنگیان، معلمان و دانش آموزان گفت: از طریق بسترهای چهارگانه مدرسه تلویزیونی، شبکه شاد، آموزش حضوری و توزیع درسنامه ها آموزش تداوم داشت، اما حضور در مدارس را باید مغتنم شمرد.

وی گفت: در چارچوب سند تحول بنیادین و بر اساس واکاوی نقاط قوت و ضعف تجارب گذشته سال تحصیلی جدید را با شعار «تضمین سلامت، استمرار آموزش و ارتقای کیفیت» آغاز می‌کنیم.

کاظمی تاکید کرد: خود را متعهد می‌دانیم با تمام توان در جهت تربیت نسلی آگاه، لایق، دین باور و مفتخر به ریشه‌های هویت ایرانی اسلامی تلاش کنیم.

کد خبر 5312971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha