۳ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۲۲

فرماندار گناوه:

مدارس گناوه آماده بازگشایی هستند/ همه به آموزش و پرورش کمک کنند

مدارس گناوه آماده بازگشایی هستند/ همه به آموزش و پرورش کمک کنند

گناوه- فرماندار گناوه گفت: همگان باید به آموزش و پرورش را برای فراهم کردن زمینه آموزش حضوری و رسیدن به شرایط عادی کمک کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو صبح شنبه در آئین بازگشایی مدارس شهرستان گناوه به صورت نمادین در دبیرستان استعدادهای درخشان علامه حلی این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: پس از گذشت دو سال که سایه شوم کرونا بر همه فعالیت‌های اقتصادی و آموزشی سایه افکنده است همه باید تلاش کنند تا زمینه بازگشایی حضوری مدارس با تسریع در امر واکسیناسیون فراهم شود.

فرماندار گناوه با تقدیر از همکاری رسانه در اطلاع رسانی به مردم گفت: رسانه‌های شهرستان در زمینه مقابله با کرونا فعالیت‌های زیادی داشته‌اند و انتظار می‌رود همچنان در ترغیب مردم به مشارکت در واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌ها همکاری تداوم یابد.

فرماندار گناوه یادآور شد: در زمینه زیرساخت‌ها و تکمیل و نوسازی فضاهای آموزشی اقدامات خوبی در شهرستان گناوه انجام شده است و مدارس شهرستان برای بازگشایی آمادگی دارند.

مهرجو تصریح کرد: همگان باید به آموزش و پرورش را برای فراهم کردن زمینه آموزش حضوری و رسیدن به شرایط عادی کمک کنند.

وی با اشاره به تقارن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس یادآور شد: تقارن بهار تعلیم و تربیت با هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های اسلامی است.

فرماندار گناوه از تلاش‌های مدیر و کادر دبیرستان علامه حلی شهرستان گناوه که از دبیرستان‌های نمونه فعال در استان است تقدیر کرد.

مدارس گناوه آماده بازگشایی هستند/ همه به آموزش و پرورش کمک کنند

معاون آموزش و پرورش استان بوشهر در این آئین با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس اظهار داشت: باید تمام تلاش خود را در جهت رشد معنوی دانش آموزان در کنار رشد علمی به کار ببریم و دانش آموزانی تربیت شود که ادامه دهنده راه شهدا باشند.

منوچهر هوشیار افزود: از دغدغه‌های مقام معظم رهبری نیز دغدغه تربیت دانش آموزان است و باید دانش آموزانی انقلابی و ولایی تربیت شود.

وی گفت: تمام تلاش آموزش و پرورش و تمام مسئولانی که در کنار این نهاد حضور دارند فراهم کردن فضایی ایمن و سالم و بدون دغدغه برای دانش آموزان است.

در این آئین که به صورت نمادین در دبیرستان استعدادهای درخشان علامه حلی این شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، زنگ ایثار و مقاومت و بازگشایی مدارس شهرستان گناوه نواخته شد و روایت گری یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس، نمایشی از عملیات و اعزام رزمندگان به جبهه و تجلیل از دانش آموزان برتر کشوری و استانی آموزشگاه علامه حلی از دیگر بخش‌ها بود.

کد خبر 5312984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha