۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۷:۲۳

مدیرکل راهداری کرمانشاه:

️زائران اربعین از تردد با خودروهای مسافربر شخصی پرهیز کنند

️زائران اربعین از تردد با خودروهای مسافربر شخصی پرهیز کنند

کرمانشاه- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: ️زائران اربعین از تردد با خودروهای مسافربر شخصی برای سفر به شهرهای خود پرهیز کنند.

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در روزهای گذشته و همزمان با بازگشت زائران اربعین حسینی تعداد زیادی از مسافربرهای شخصی برای جابه‌جایی زائران به مرز مهران سفر کرده و آگهی‌های زیادی در فضای مجازی منتشر کرده‌اند.

وی افزود: در این بین ممکن است عده‌ای سودجو از این شرایط پیش آمده سو استفاده کرده و در پوشش مسافربران شخصی برای امنیت زوار مشکلاتی ایجاد کنند و برخی هم با سو استفاده از ازدحام و کمبود خودرو برای جابجایی مسافرین ارقام میلیونی پیشنهاد بدهند و افراد هم گاهی ناچار به پرداخت این قیمت‌ها می‌شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: تدابیر لازم برای بازگشت زائرین اربعین اندیشیده شده و علاوه بر پروازها، بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو حمل و نقل عمومی برای جابجایی زوار در مرز مهران در نظر گرفته شده است.

کرمی بیان کرد: زائرین اربعین در موج بازگشت به کرمانشاه یا سایر شهرها از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کرده و از استفاده از خودروهای مسافربرهای شخصی پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه در پیک ترددهای زائرین اربعین فعالیت مسافربرهای شخصی وجود دارد، گفت: امسال تدابیر لازم با همکاری پلیس و سایر دستگاه‌ها اندیشیده شده تا جلوی فعالیت مسافربران شخصی گرفته شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تاکید کرد: در صورت بروز هرگونه مشکل در خودروهای مسافربر شخصی امکان هیچ پیگیری وجود نداشته و اگر سانحه‌ای رخ دهد سرنشینان مشمول بیمه نیستند.

کرمی اشاره به تعرفه خودروهای شخصی افزود: خودروهای شخصی از تعرفه‌های مصوب پیروی نمی‌کنند و هر قیمتی را با توجه به ازدحام جمعیت و بالا رفتن تقاضا اعلام می‌کنند که ممکن است به ضرر زوار باشد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه به تعداد کافی ناوگان حمل و نقل عمومی در مرز مهران و پایانه شهر کرمانشاه در نظر گرفته شده به هیچ عنوان برای بازگشت از مسافربران شخصی استفاده نکنند.

کد خبر 5317082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha