۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۹:۱۱

به همت پایگاه بسیج شرکت پالایش نفت کرمانشاه؛

تمبر اختصاصی شهدای شرکت پالایش نفت کرمانشاه رونمایی شد

تمبر اختصاصی شهدای شرکت پالایش نفت کرمانشاه رونمایی شد

کرمانشاه- به همت پایگاه بسیج شرکت پالایش نفت کرمانشاه از تمبر اختصاصی شهدای شرکت پالایش نفت کرمانشاه رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا امامی نیا مسئول پایگاه بسیج شرکت پالایش نفت کرمانشاه اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم رونمایی از تمبر اختصاصی شهدای پالایشگاه کرمانشاه و همچنین افتتاح نمایشگاه «دفاع مقدس و یک قرن نفت در کرمانشاه» برگزار شد.

وی ادامه داد: این مراسم و افتتاح نمایشگاه با حضور جمعی از مدیران شرکت پالایش نفت کرمانشاه، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرماندار، تعدادی از مدیران شرکت‌های نفتی و اجرایی استان کرمانشاه و یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان در محل مسجد این شرکت برگزار شد.

امامی نیا تصریح کرد: از آنجایی که زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر دوران هشت ساله جنگ تحمیلی به ویژه شهدای گلگون کفن پالایشگاه کرمانشاه برای مدیریت این شرکت در اولویت بوده و هست، برگزاری این مراسم و افتتاح نمایشگاه نیز در راستای اجرای همین تفکر ارزشی توسط واحد روابط عمومی شرکت انجام گرفته است.

مسئول پایگاه بسیج شرکت پالایش نفت کرمانشاه گفت: ایجاد تمبر اختصاصی برای هر یک از شهدای والامقام پالایشگاه کرمانشاه اقدامی است که برای اولین بار در شرکت پالایش نفت کرمانشاه انجام گرفته و یقیناً چنین اقداماتی منجر به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در محیط‌های صنعتی همچون شرکت پالایش نفت کرمانشاه خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های نمایشگاه «یک قرن نفت در کرمانشاه»، گفت: از ماه‌ها قبل، کلیه تصاویر مربوط به دوران هشت ساله جنگ تحمیلی در دوران دفاع مقدس گردآوری و در این نمایشگاه ارائه شده است.

امامی نیا خاطرنشان کرد: گردآوری کلیه تصاویر مربوط به تاریخچه صنعت نفت در کرمانشاه که این تصاویر و اسناد مربوط به بازه زمانی یک قرن (از ۱۳۰۰ تا ۱۴۰۰) است، از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است.

گفتنی است، پالایشگاه کرمانشاه در سال ۱۳۵۹ یک بار، ۱۳۶۵ چهار بار و در سال ۱۳۶۶ ۲ بار بمباران شد، اما به لحاظ موقعیت استراتژیک هیچ‌گاه تعطیل نشد. این شرکت یازده شهید گلگون کفن و بیست جانباز والا مقام تقدیم انقلاب نموده است.

کد خبر 5317146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha