۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۵۱

امام جمعه گلستان:

ایران تغییرات مرزی و حضور صهیونیست در مرزها را تحمل نمی کند

 ایران تغییرات مرزی و حضور صهیونیست در مرزها را تحمل نمی کند

بهارستان- امام جمعه گلستان گفت: ایران تغییرات مرزی و حضور پیدا و پنهان عناصر صهیونیستی و ضد انقلاب را در مرزهای خویش تحمل نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود نورپور در خطبه‌های نماز جمعه گلستان ضمن تسلیت ۲۸ صفر سالروز رحلت جانگداز پیامبر اکرم (ص) شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در روز اربعین در دیدار با جوانان و دانشجویان گفت: در طول این چند دهه که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد، همواره جبهه مثلث شوم عبری، عربی و غربی به سرکردگی آمریکا و صهیونیست‌ها مدام علیه انقلاب اسلامی، ارزش‌ها و دست آورده‌ای آن شیطنت کرده و می‌کنند و مشغول دروغ و شایعه پراکنی هستند، تمام تلاش آنها تضعیف نظام، مأیوس کردن مردم و جوانان، بزرگ کردن کاستی‌ها و کم اهمیت جلوه دادن خدمات بزرگ به ویژه جوانان عزیز انقلاب است.

وی گفت: در این شرایط به حکم رهبر فرزانه بر همه ما تکلیف و وظیفه شرعی است که در برابر این هجمه‌های ناجوانمردانه باید بایستیم با عقلانیت، تدبیر و برنامه از نظام و مردم دفاع کنیم که این دفاع جهاد فی سبیل الله است.

امام جمعه گلستان در ادامه ضمن تسلیت درگذشت علامه حسن زاده آملی گفت: پیام بلند مقام معظم رهبری به مناسبت ارتحال ایشان نشان از عظمت آن حکیم متاله است، مرحوم علامه حسن زاده آملی از استوانه‌های حوزه علمیه و مرید امامین انقلاب بود و همواره با بیان، بنان و عمل نظام اسلامی را کمک کرد او استاد هندسه، ریاضی، علم نجوم، علم طب تفسیر و حدیث و فقیهی نامدار بود.

خطیب جمعه گلستان به رزمایش ارتش جمهوری اسلامی تحت عنوان فاتحان خیبر در شمال غرب کشور اشاره کرد و گفت: اولاً این رزمایش نوعی ارزیابی آمادگی رزمی نیروهای مسلح و هشدار و اخطاری است به ماجراجوهای دولت غرب گرای ارمنستان و دولت منفعل آذربایجان که کشورش را جولانگاه نیروهای امنیتی اسرائیل کرده و پایگاه هوایی در اختیارشان گذاشته است.

وی گفت: ایران تغییرات مرزی و حضور پیدا و پنهان عناصر اسرائیلی و ضد انقلاب را در مرزهای خویش تحمل نخواهد کرد، آذربایجان باشد یا عراق و اقلیم کردستان عراق فرقی ندارد.

نورپور افزود: به نفع دولت‌های همسایه است که عاقلانه عمل کنند و حُسن همجواری را رعایت کرده و گوش عناصر اسرائیلی و نفوذی‌ها را گرفته از کشورشان اخراج کنند، شما دیده اید در مشکلات و بحران‌ها این ایران است که به شما کمک کرده و خواهد کرد نه آمریکا و اسرائیل، فریب آنها را نخورید.

کد خبر 5317495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha