۱۳ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۴۲

آیت الله محمودی:

ورزش پهلوانی مورد توجه وزارت ورزش باشد

ورزش پهلوانی مورد توجه وزارت ورزش باشد

ورامین- امام جمعه و نماینده ولی فقیه در ورامین بر لزوم توجه به ورزش پهلوانی در کنار ورزش قهرمانی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید مرتضی محمودی پیش از ظهر سه شنبه و در دیدار حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با معظم له طی سخنانی گفت: شهرستان ورامین به سبب مبارزات سیاسی مردم در قبل از انقلاب، مورد قهر رژیم طاغوت بود و پس از انقلاب نیز علیرغم توجهاتی که شده است نیازمند نگاه ویژه است.

وی توجه به ورزش پهلوانی در کنار ورزش قهرمانی را مهم دانست و اضافه کرد: خوشبختانه در این دولت به جوانان نگاه ویژه ای شده است و امیدواریم در بحث ورزشی هم در کنار ورزش قهرمانی اخلاق مداری نیز احیا و توجه شود.

امام جمعه ورامین در پایان خواستار توجه ویژه وزارت ورزش و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به پرسنل اداره ورزش و جوانان و رفع مشکلات این اداره در شهرستان ورامین شد.

اعتبارات مناسب وزارت ورزش برای توجه به جوانان

وزیر ورزش و جوانان نیز در این دیدار گفت: ما به ظرفیت‌های بالای جوانان این خطه خصوصاً در بحث ورزش اعتقاد کامل داریم و سعی خواهیم کرد با ایجاد زیر ساخت‌های مناسب زمینه ساز گسترش فعالیت‌های ورزشی خصوصاً ورزش قهرمانی شویم.

حمید سجادی افزود: با تصمیماتی که در وزارت ورزش و جوانان و زیر مجموعه‌های وزارت گرفته شده است، اعتبارات مناسبی برای سرمایه گذاری ورزش و توجه به بحث جوانان در نظر گرفته شده است.

۲۳ هزار ورزشکار در ورامین فعالیت دارند

امام جمعه موقت ورامین نیز در این دیدار طی سخنانی اظهار داشت: امروز بیش از ۶۰ هزار جوان در ورامین حضور دارند که ظرفیت بسیار بالایی است.

حجت الاسلام سید محسن محمودی افزود: قبل از انقلاب، یک هزار و ۵۰۰ ورزشکار در ورامین فعالیت داشتند، اما امروز به برکت انقلاب، بیش از ۱۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده و ۱۳ هزار ورزشکار آزاد مشغول به فعالیت هستند که باید به این ظرفیت توجه شود.

کد خبر 5320537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha