۱۷ مهر ۱۴۰۰، ۸:۱۲

استاندار اردبیل:

رویکرد استانداری اردبیل در دولت مردمی برمبنای اقتصاد و اشتغال است

رویکرد استانداری اردبیل در دولت مردمی برمبنای اقتصاد و اشتغال است

اردبیل - استاندار اردبیل گفت: رویکرد استانداری اردبیل در دولت مردمی بر مبنای اقتصاد و اشتغال خواهد بود و با دعوت از سرمایه گذاران دارای اهلیت به استان، پروژه های اشتغال زا را پیگیری می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حامد عاملی در نشست با جمعی از فعالان ستاد مردمی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در استان اظهار کرد: باید در رابطه با تأمین زیرساخت‌های اقتصادی و صنعتی در استان بیشتر تلاش کنیم که این کار با احساس مسؤولیت تمام دلسوزان امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه کار سختی در مجموعه استانداری خواهیم داشت افزود: این مسؤولیت سنگین زمانی نتیجه خواهد داد که مردم نسبت به عملکرد و کارهای انجام شده رضایت داشته باشند و ماهم در قبال مردم و خداوند باید پاسخگو باشیم.

سیدحامد عاملی تصریح کرد: برای تأمین زیرساخت‌های اقتصادی منطقه و توزیع متوازن امکانات تلاش می‌کنیم و منابع موجود تأمین شده نیز در این حوزه سرمایه گذاری می‌شود.

وی ادامه داد: رویکرد استانداری اردبیل در دولت مردمی بر مبنای اقتصاد و اشتغال خواهد بود و با دعوت از سرمایه گذاران دارای اهلیت به استان، پروژه‌هایی که برای اشتغال تأثیر مستقیم دارد شناسایی و مبنای پیگیری قرار خواهند گرفت.

استاندار اردبیل بیان کرد: اعتبار و منابع پروژه‌های اقتصادی با همفکری و پیگیری مجموعه استانداری، نمایندگان و سایر عوامل تأمین می‌شود تا آیندگان از ثمرات این طرح‌ها بهره مند شوند.

او با تاکید بر اینکه برنامه ریزی ها باید بر مبنای علم و منطق باشد گفت: در سفرهای شهرستانی با اقشار دیدار خواهیم کرد و با همفکری بیشتر در حد وسع از افراد شایسته و دلسوز به نظام و انقلاب در پست‌های مختلف بهره مند می‌شویم.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه هیچ نیتی جز خدمت به مردم و استان نداشته گفت: باید از روش‌های دیگر برای توسعه و پیشرفت استان استفاده کنیم تا نتایج و عملکرد در شأن و جایگاه استان باشد.

وی با بیان اینکه بنا به وظیفه از زحمات شما زحمتکشان تقدیر و تشکر می‌شود ادامه داد: همه بر اساس احساس تکلیف در راستای خدمت به کشور در انتخابات فعالیت کردیم و امیدوارم این انتخاب منشأ خیر و برکت برای کشور و استانمان باشد.

کد خبر 5322428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha