۱۷ مهر ۱۴۰۰، ۹:۴۸

استاندار خراسان شمالی:

مردم ناجا را حامی خود می‌دانند/ وظایف نیروی انتظامی خطیر است

مردم ناجا را حامی خود می‌دانند/ وظایف نیروی انتظامی خطیر است

بجنورد- استاندار خراسان شمالی با اشاره به نقش آفرینی ناجا در مسائلی همچون سیل، زلزله و کرونا، گفت: نیروی انتظامی همواره در کنار مردم است و مردم این نهاد را حامی خود می‌دانند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی شجاعی صبح شنبه در مراسم صبح گاه نیروی انتظامی خراسان شمالی که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، اظهار کرد: امروز افتخار، سربلندی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون رشادت‌ها و دلاور مردی نیروهای مسلح است.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: وظیفه بسیار خطیر، حساس و همه جانبه نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت فردی و اجتماعی بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: نیروی انتظامی همواره مأموریت‌های متنوع با کارکردهای متخلف را بر دوش داشته است و اجرای دقیق و کامل وظایف باعث شده فرمانده کل قوا رضایت کامل از این نهاد داشته باشد.

شجاعی تصریح کرد: مسئله ویژه نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی آن است که مردم این نهاد را جزئی از خود و حامی می‌دانند در حالی که این اتصال بی نظیر مردم و نیروهای مسلح در هیچ جای دنیا مشاهده نمی‌شود.

استاندار خراسان شمالی بیان داشت: ناجا همواره در مسائل سرنوشت ساز کشور نقش اساسی داشته است.

وی با اشاره به دیگر اقدامات ناجا در مسائلی همچون سیل، زلزله و کرونا، افزود: نیروی انتظامی همواره برای مردم و در کنار مردم بوده است.

شجاعی در انتها گفت: نقش مهم ناجا در خراسان شمالی در کنار سایر مدیران و شورای تأمین در ایجاد نظم و امنیت محسوس است.

کد خبر 5322746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha