۱۹ مهر ۱۴۰۰، ۹:۰۲

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

۱۷۳۶ تبلت بین دانش آموزان نیازمند زنجانی توزیع شد

۱۷۳۶ تبلت بین دانش آموزان نیازمند زنجانی توزیع شد

زنجان-مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه در استان زنجان ۶ هزار و ۳۷۰ دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد هستند،گفت: یک هزار و ۷۳۶ تبلت بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع شده است.

هدایت صفری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه کمک به دانش آموزان نیازمند از وظایف مهم کمیته امداد امام خمینی است، گفت: در استان زنجان ۶ هزار و ۳۷۰ دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد هستند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد استان برای دانش آموزان فاقد تبلت هم اقدامات لازم را انجام داده است، اظهار کرد: در این میان تاکنون یک هزار و ۷۳۶ تبلت بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان مردمی خیر و نیکوکار دارد، گفت: زنجانی‌ها در انجام کارهای خبر در سطح کشور مطرح هستند و از مردم استان درخواست می‌شود در راستای تهیه تبلت دانش آموزی باز هم دست کمیته امداد را بگیرند تا تمام دانش آموزان از عدالت آموزشی برخوردار باشند.

صفری با بیان اینکه امروز یکی از اولویت‌های کمیته امداد، فراهم کردن زمینه ادامه تحصیل دانش‌آموزان به صورت مجازی است، تاکید کرد: خیرین در سایر بخش‌ها نیز یاری گر کمیته امداد هستند.

وی به اجرای طرح «خیر کثیر» که طرح ابتکاری کمیته امداد استان زنجان است اشاره کرد و گفت: در این طرح علاقمندان می‌توانند با دریافت وام قرض الحسنه از بانک کارآفرین و صندوق قرض الحسنه امداد ولایت شعبه زنجان جهت خرید تبلت و گوشی هوشمند برای دانش آموزان نیازمند تحت حمایت اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: تبلت و گوشی‌های هوشمند خریداری شده از ابتدای سال تحصیلی تاکنون به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان و با اولویت مناطق کم برخوردار توزیع شده است.

کد خبر 5324524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha