۲۱ مهر ۱۴۰۰، ۱۹:۵۸

انریکه مورا:

ضرورت ازسرگیری مذاکرات برجام را در سفر به تهران مطرح می‌کنم

ضرورت ازسرگیری مذاکرات برجام را در سفر به تهران مطرح می‌کنم

معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز درباره سفر خود به تهران اعلام کرد: ضرورت ازسرگیری مذاکرات برجام را در سفر به ایران مطرح خواهم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «انریکه مورا» معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز چهارشنبه در پیامی توییتری در خصوص سفر خود به تهران نوشت: به تهران سفر می‌کنم تا در یک مقطع حساس زمانی، با همتای خود دیدار کنم.

معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در این باره ادامه داد: به عنوان هماهنگ کننده برجام، ضرورت ازسرگیری مذاکرات برجام در وین را مطرح خواهم کرد. برای ادامه کار دیپلماتیک، ضروری است که گفتگوها را از جایی که ژوئن گذشته تَرک کردیم، سرعت دهیم.

ضرورت ازسرگیری مذاکرات برجام را در سفر به تهران مطرح می‌کنم

گفتنی است که شبکه تلویزیونی بلومبرگ دیروز سه شنبه به نقل از مقام‌های اروپایی آگاه اعلام کرده بود که یک مقام ارشد اروپایی (انریکه مورا معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا) در روزهای آتی به تهران می‌رود تا بر سر تاریخ آغاز گفتگوها با ایران به توافق برسد.

گفتنی است، تاکنون ۶ دُور از مذاکرات وین با هدف تسهیل بازگشت آمریکا به برجام انجام شده؛ اما با وجود اذعان به پیشرفت‌هایی در این خصوص از سوی طرف‌های غربی، تاکنون نتیجه مشخصی به‌دست نیامده است.

کد خبر 5327132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • Iraj IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      2 0
      می خواد ایران رو متقاعد کنه توان هسته ای اصلا خوب نیست. خوب اگه بده پس چرا شما دارید؟
    • علی رضا IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      0 0
      بسمه تعالی آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند . بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) آمریکا در حال فروپاشی است . مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای