۲۲ مهر ۱۴۰۰، ۱۵:۴۹

رئیس جمهور در جمع مردم کناره:

مشکل آب و بیمارستان کناره مرودشت با جدیت پیگیری می شود

مشکل آب و بیمارستان کناره مرودشت با جدیت پیگیری می شود

مرودشت- رئیس جمهور گفت: مسئله آب و بیمارستان منطقه کناره از مصوبات سفر به استان فارس است که این موارد با پیگیری های استاندار به سرعت و با جدیت اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، عصر پنجشنبه در ادامه سفر به استان فارس در جمع مردم کناره در شهرستان مرودشت اظهار داشت: آب روستا و منطقه از مشکلات جدی مردم است که استاندار فارس باید آن را با جدیت دنبال کند.

وی بیان کرد: این مهم جزو طرح‌های مصوب سفر به استان فارس است و با پیگیری‌های استاندار، این موضوع با فوریت و بلافاصله پس از سفر دنبال خواهد شد و در مدت زمان کوتاه حل می‌شود.

رئیسی در مورد بیمارستان نیز بیان کرد: بخشی از کار مرتبط با بیمارستان انجام شده و این طرح نیز جزو طرح‌های مصوب این سفر است که امیدواریم با پیگیری‌های استاندار فارس، این طرح نیز به سرعت اجرایی و بهره برداری شود.

وی در پاسخ به درخواست مردم در مورد احداث فرهنگسرا در این منطقه نیز عنوان کرد: احداث فرهنگسرا از مصوبات سفر نیست اما قابل بررسی است و از آنجا که می‌تواند محل اجتماعی برای مردم و جوانان کناره باشد، با اولویت‌های استان فارس مقایسه می‌کنیم ببینم تا چه میزان با اولویت‌ها مطابقت دارد.

کد خبر 5327645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha