۲۴ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۳۲

تقدیرکمیسیون فرهنگی مجلس از اقدامات فدراسیون ورزش همگانی

تقدیرکمیسیون فرهنگی مجلس از اقدامات فدراسیون ورزش همگانی

اعضای کمیسیون فرهنگی و کمیته تربیت بدنی مجلس از اقدامات فدراسیون ورزشهای همگانی در دوران کرونا قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون ورزش های همگانی، افشین ملایی رئیس و محمدرضا فروحی دبیر فدراسیون ورزشهای همگانی به دعوت کمیسیون فرهنگی اجتماعی مجلس شورای اسلامی در سفری به استان چهارمحال و بختیاری بر توسعه و گسترش ورزش همگانی در این استان تاکید کردند.

در این سفر که احمد راستینه عضو کمیسیون فرهنگی و رییس کمیته ورزش مجلس شورای اسلامی به همراه دیگر اعضای کمیسیون نیز حضور داشتند، شرایط ورزش همگانی در استان چهارمحال و بختیاری مورد بررسی قرار گرفت.

راستینه با اشاره به اقداماتی که در طول حدود دو سال اخیر در فدراسیون ورزشهای همگانی صورت گرفته است گفت: با حضور ملایی در این فدراسیون طرح ها و برنامه های ملی در دوران کرونا به اجرا درآمد که مورد استقبال مردم قرار گرفت و توانست از کم تحرکی بیشتر در بین مردم جلوگیری کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: تیم مدیریت جدید فدراسیون ورزشهای همگانی در این مدت اقدامات قابل تقدیری را در شهرها و استان های مختلف اجرا کرده است که البته باید تداوم داشته باشد تا زمینه رفع کم تحرکی در بین مردم را فراهم کند.

راستینه در پایان گفت: مجلس شورای اسلامی و کمیته تربیت بدنی این آمادگی را دارد که برای توسعه ورزش همگانی در همه استان ها همکاری نزدیکی با فدراسیون ورزشهای همگانی داشته باشد.

کد خبر 5328599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha