۲۵ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۲۸

مدیرکل سابق کمیته امداد استان سمنان:

درآمدهای مردمی کمیته امداد استان سمنان رشد ۷۰ درصدی داشت

درآمدهای مردمی کمیته امداد استان سمنان رشد ۷۰ درصدی داشت

سمنان- مدیرکل سابق کمیته امداد استان سمنان گفت: علی رغم کرونا و مشکلات اقتصادی در کنار مسائل محدودیت زا در سال گذشته درآمدهای مردمی کمیته امداد استان رشد ۷۰ درصدی داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن مسعودیان راد صبح یکشنبه در مراسم تودیع خود و معارفه مدیرکل جدید کمیته امداد استان سمنان به میزبانی سالن اجتماعات اداره کل کتابخانه‌های استان، با بیان اینکه علی رغم مشکلات حوزه کرونایی و محدودیت‌ها همچنین مسائل اقتصادی شاهد ارتقای درآمدهای مردمی در سطح استان بودیم، بیان داشت: درآمدهای مردمی کمیته امداد استان سمنان رشد ۷۰ درصدی داشت.

وی با بیان اینکه نگاه مردم نیک‌اندیش استان سمنان به محرومان بسیار خوب است، گفت: در سال جاری شاهد رشد ۲۵ درصدی زکات بودیم به طوری که در شش‌ماهه امسال در پرداخت زکات مستحب و واجب به ۲۰ میلیارد و ۱۵۸ میلیون تومان رسید.

مدیرکل سابق کمیته امداد استان سمنان در طرح شتابا قبل از اینکه ایتام در بازار مهارت‌های درآمدزایی را داشته باشند روح دستگیری از ایتام و یتیم نوازی را در وجودشان متبلور می‌شود، بیان کرد: این طرح سبب می‌شود تا محرومان بتوانند توانمند شوند که خوشبختانه در این شاخص نیز توانسته‌ایم شاهد اقدامات خوبی در سطح استان باشیم.

مسعودیان راد بیان کرد: طرح معین سازی که طی آن یکی از کم جمعیت ترین و کوچک‌ترین استان‌های کشور یعنی سمنان به جنگ بزرگترین فقر کشور در سیستان و بلوچستان شتافته نشان از توانمندی‌های استان سمنان محسوب می‌شود که توانسته نگاه محدود منطقه‌ای را به نگاه استانی و کشوری بدل کند این طرح همچنین تا نشان داده که می‌توان کمک‌های مردمی را توسعه داد.

وی با بیان اینکه طرح معین سازی سمنان برای سیستان نشان داد که استان سمنان پایگاه بزرگ علمی، پژوهشی و تخصصی در امر فقرزدایی است، گفت: تداوم این روند نشانگر ترویج روحیه دستگیری در سطح ایران اسلامی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم ضمن تقدیر از مسعودیان راد، علی بحرایی به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد استان سمنان معرفی شد.

کد خبر 5329424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha