۲۵ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۲۱

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان:

مردم هرمزگان هیچ‌گاه زیربار تصمیمات غیرعلمی و بی اساس نخواهند رفت

مردم هرمزگان هیچ‌گاه زیربار تصمیمات غیرعلمی و بی اساس نخواهند رفت

بندرعباس - رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان گفت: مردم هرمزگان دست غرض‌ورزان را با قاطعیت کوتاه می‌کنند و هیچ‌گاه زیر بار تصمیمات غیرعلمی و بی اساس نخواهند رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مرادی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جناب آقای رئیس جمهور، مردم استان هرمزگان از نظرات غیرکارشناسانه و غیر منطقی در خصوص انتزاع چند روستا از استان هرمزگان و الحاق به استان فارس به شدت گلایه‌مند هستند. مردم هرمزگان هیچ‌گاه زیربار تصمیمات غیرعلمی و بی اساس نخواهند رفت و این مهم را طی ۹ سال گذشته به اثبات رسانده‌اند.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان بیان داشت: از ریاست محترم جمهور تقاضا دارم که در دولت سیزدهم یکبار برای همیشه پرونده چنین تصمیمات تنش‌زایی را ببندد و تمام انرژی دولت را مصروف به ایجاد اشتغال و تامین معیشت مردم کند.

مرادی تصریح کرد: استان هرمزگان یک استان مرزی و ساحلی است. مردم هرمزگان از دیرباز حافظ خلیج فارس و تنگه استراتژیک هرمز بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مردم هرمزگان دست یاری و حمایت به سمت تمام سرمایه‌گذاران از هرکجای کشور را به گرمی می‌فشارند و در مقابل دست هر غرض‌ورز و طماعی که به خاک استان هرمزگان نظر داشته باشد را با قاطعیت کوتاه می‌کنند.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان بیان داشت: تقاضای تمام مردم استان هرمزگان که به رئیسی اعتماد کردند و رای قاطع دارند این است که یکبار برای همیشه موصبه انتزاع چند روستای هرمزگان را از دستور کار هیات دولت و وزیران خارج کنید.

کد خبر 5329634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha