۲۵ مهر ۱۴۰۰، ۱۷:۵۵

مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه:

هشتمین محموله طرح «نذر قربانی» به کرمانشاه ارسال شد

هشتمین محموله طرح «نذر قربانی» به کرمانشاه ارسال شد

کرمانشاه- مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه گفت: هشتمین محموله طرح «نذر قربانی اول ماه قمری» برای توزیع میان خانواده‌های نیازمند به کرمانشاه ارسال شد.

حجت الاسلام افشین کلات‌پور بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: همزمان با آغاز امامت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و با همت مؤسسه حضرت خدیجه (س) و خیرین برنامه سمت خدا این محموله از گوشت‌های قربانی ویژه ماه ربیع الاول تحت عنوان کاروان سلامتی امام زمان (عج) از قم به کرمانشاه ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون هفت مرحله طرح نذر قربانی به کرمانشاه اختصاص یافته است، افزود: در هر مرحله یک هزار و ۲۰۰ بسته و یک مرحله نیز ۲ هزار و ۴۰۰ بسته به این استان ارسال شده که وزن هر بسته گوشت قربانی ۱.۵ کیلوگرم و در یک مرحله ۲ کیلوگرم بوده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه تصریح کرد: هشتمین محموله این طرح شامل یک هزار و ۲۰۰ بسته‌ای برای توزیع میان خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا در شهرستان‌های کرمانشاه و کنگاور اختصاص یافته است.

کلات‌پور گفت: تاکنون در قالب طرح نذر قربانی، ۱۵ تن گوشت بسته بندی شده استاندارد و ۲ تن گوشت گرم ذبح شده قربانی بین نیازمندان مناطق شهری و روستایی استان کرمانشاه توزیع شده است.

وی خاطر نشان کرد: ۲ مرحله نیز ذبح قربانی و توزیع گوشت گرم گوسفندی به صورتی مشارکتی با مؤسسه حضرت خدیجه (س) و با محوریت خیرین کانون‌های مساجد استان کرمانشاه به اجرا درآمده است.

کد خبر 5329745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha