۲۵ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۴۶

فرمانده نیروی دریایی ارتش:

نداجا برای آبادانی مناطق محروم جنوب شرق کشور تلاش می کند

نداجا برای آبادانی مناطق محروم جنوب شرق کشور تلاش می کند

بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش، نداجا را پیشتاز در توسعه و پیشرفت مناطق محروم جنوب و جنوب شرق کشور دانست و گفت: نداجا در آبادانی و خدمت رسانی به این مناطق تلاش می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر دریادار شهرام ایرانی روز یکشنبه در نشست با مهدی دوستی استاندار هرمزگان به مناسبت سالروز تأسیس عقیدتی سیاسی ارتش افزود: حضور کارکنان جان برکف نیروی دریایی راهبردی ارتش در مناطق محروم جنوب و جنوب شرق کشور از عوامل اصلی زدودن چهره محرومیت و آبادانی از شهرها و روستاهای ساحلی خلیج فارس و دریای عمان است.

وی ادامه داد: نداجا برای ارتقای سطح رفاه و فرهنگ مردم هرمزگان و سیستان و بلوچستان ایستاده است و در حوزه آموزش جوانان محروم این مناطق، با تأسیس هنرستان‌های تخصصی دریایی و اولویت استخدام دانش آموختگان این هنرستان‌ها در نیروی دریایی، گام‌های مؤثری برداشته است.

فرمانده نداجا با تبریک تقارن سالروز تأسیس عقیدتی سیاسی ارتش با آغاز امامت امام زمان (عج)، حضور روحانیان مستقر در ارتش برای فرهنگ سازی و بالابردن سطح معنویت مردم در مناطق محروم را از برکات تأسیس این سازمان انقلابی در ارتش دانست.

دریادار ایرانی، فرصت خدمت به مردم را بسیار مغتنم شمرد و در همین راستا آمادگی نداجا برای ساخت مدرسه در مناطق محروم و برپایی درمانگاه برای خدمت‌رسانی به مردم را جزو اولویت‌های نیروی دریایی ارتش در کنار تولید امنیت مرزهای دریایی ایران اسلامی دانست.

استاندار هرمزگان نیز در این نشست حضور نداجا در استان را موجب برکات فراوانی برای این مناطق دانست و گفت: با کمک کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش در حوزه توسعه عمرانی و بالابردن سطح رفاه اجتماعی در مناطق محروم استان با قدرت به پیش خواهیم رفت.

کد خبر 5329774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha